تبیان، دستیار زندگی
عضو هیئت مدیره پرسپولیس در شرایطی اصرار دارد که سرمربی تیم فوتبال این باشگاه استعفا کند و فضا را برای حضور یک مربی جدید باز کند که علی پروین پس از انتخابش به عنوان مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد حمید استیلی اگر به نفت هم ببازد بازهم می‌ماند!
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اوج تناقض‌گویی در پرسپولیس


عضو هیئت مدیره پرسپولیس در شرایطی اصرار دارد که سرمربی تیم فوتبال این باشگاه استعفا کند و فضا را برای حضور یک مربی جدید باز کند که علی پروین پس از انتخابش به عنوان مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد حمید استیلی اگر به نفت هم ببازد بازهم می‌ماند!


پنجعلی و پروین و استیلی
شکست پرسپولیس برابر مس کرمان که چهارمین باخت این تیم در یازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر بود، باعث شد تا علی پروین از سوی رویانیان اختیار عمل بیشتری در مسائل فنی بگیرد و روز دوشنبه در حکمی که به نظر می رسد او را عملا وارد مسائل فنی کرده است، وی را به عنوان مدیر فنی تیم فوتبال پرسپولیس معرفی کرد.

علی پروین در نخستین اظهار نظرش پس از گرفتن پست جدید اعلام کرد که حمید استیلی مورد حمایت اعضای هیئت مدیره است و حتی اگر بازی به نفت را هم ببازد بازهم در راس کادر فنی باقی خواهد ماند. این در حالی است که محمد پنجعلی دیگر عضو فوتبالی هیئت مدیره پرسپولیس چنین اعتقادی ندارد و تاکید دارد که استیلی باید استعفا بدهد و برود.

پنجعلی درباره تغییرات در کادر فنی پرسپولیس گفت: ما روز سه شنبه جلسه داریم و ممکن است در این جلسه هر اتفاقی بیفتد و هر تصمیم بگیریم. من دلم برای مردم می سوزد و اعتقاد دارم به کادر فنی زمان لازم را داده ایم. خواسته مردم تغییر کادر فنی است و ما باید به خواسته آنها احترام بگذاریم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه این نظر شخصی اوست و او تنها یک رای در هیئت مدیره دارد تاکید کرد: احساس من این است که پرسپولیس با این شرایط در ادامه مسابقات هم نتیجه نخواهد گرفت. الان هم که خواسته مردم تغییر در کادر فنی است. من حمید استیلی را از نظر فنی قبول دارم و می دانم که زحمات زیادی برای این تیم کشیده است اما به نظرم بهتر است استعفا کند و برود.

علی پروین در نخستین اظهار نظرش پس از گرفتن پست جدید اعلام کرد که حمید استیلی مورد حمایت اعضای هیئت مدیره است و حتی اگر بازی به نفت را هم ببازد بازهم در راس کادر فنی باقی خواهد ماند. این در حالی است که محمد پنجعلی دیگر عضو فوتبالی هیئت مدیره پرسپولیس چنین اعتقادی ندارد و تاکید دارد که استیلی باید استعفا بدهد و برود

محمد پنجعلی در مورد این موضوع که احتمال دارد علی دایی به عنوان سرمربی جانشین حمید استیلی شود گفت: اگر مردم دایی را می‌خواهند باید به خواسته‌ آن احترام گذاشت. فکر می‌کنم مدیریت باید این سؤالات را پاسخ دهد. با این حال فکر کنم می شود با مسئولان راه آهن صحبت کرد تا علی دایی به پرسپولیس بیاید. اگر از دایی نام می بریم به این دلیل است که مردم دوست دارند او به پرسپولیس برگردد.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس در حالی از استقبال مردم برای حضور علی دایی در پرسپولیس خبر می دهد که این تیم فصل گذشته با دایی شکست های زیادی را متحمل شد و همین مردمی که حالا علیه استیلی شعار می دهند خواستار برکناری دایی بودند و شعارهایی را علیه او سرمی دادند.

بخش ورزشی تبیان


منبع:مهر