تبیان، دستیار زندگی
در پایان نشست کمیته فنی پرسپولیس که امروز برگزار شد اعضای حاضر در این جلسه به این نتیجه رسیدند که حمید استیلی باید به کار خودش در این تیم ادامه دهد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استیلی ماند،پروین همه‌کار شد


در پایان نشست کمیته فنی پرسپولیس که امروز برگزار شد اعضای حاضر در این جلسه به این نتیجه رسیدند که حمید استیلی باید به کار خودش در این تیم ادامه دهد.


سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس پس از پایان نشست کمیته فنی این باشگاه درباره اتفاقاتی که در این نشست افتاد گفت:« از بازیکنان پرسیده شد که مشکل تیم چه بوده و هر کس هم عقیده خودش را داشت. همه صحبت‌های خود را کردند و جمع بندی شد و قرار شد که رفاقت و دوستی بازیکنان بیشتر شود.»

 پروین و استیلی

سرپرست پرسپولیس با اشاره به این که هیچ صحبتی درباره تغییر کادر فنی زده نشد، گفت:« حتی پروین به استیلی گفت که ما برای تغییر تو به این جلسه نیامده‌ایم، بلکه می‌خواهیم به تو کمک کنیم تا پرسپولیس بازی‌های بعد را ببرد و هیچ اولتیماتومی هم به استیلی و پرسپولیس داده نشده. فقط قرار است که همه به تیم کمک کنیم تا در بازی‌های بعدی نتایج بهتری بگیریم.»

علی پروین گفت: بازی بعد هم را هم ببازیم، استیلی نمی‌رود

علی پروین پس از نشست كمیته فنی این باشگاه در جمع خبرنگارا ، اظهار كرد: در این جلسه تیم بازی با مس را گذاشتیم و نقاط ضعف و قوت تیم را آنالیز كردیم. هم زارع (قائم مقام باشگاه) صحبت كرد و هم استیلی. حسن ما این خواهد بود كه بتوانیم رفاقت و همدلی را به پرسپولیس بیاوریم.

پروین در واكنش به یك خبرنگار كه پست جدیدش را به او تبریك گفت، پاسخ داد: من هیچ پستی نگرفته‌ام و همانی كه قبلا بودم هستم. من آمده‌ام كه به پرسپولیس كمك كنم و اصلا این چیزها برای من مهم نیست و استیلی هم با قدرت به كارش ادامه می‌دهد.

سایت باشگاه پرسپولیس روز گذشته خبر از برگزاری جلسه هیات مدیره باشگاه در بعد از ظهر امروز داده بود. پروین در این باره گفت: اصلا قرار نبود كه جلسه‌ای برگزار شود. من این را همین الان از شما می‌شنوم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه با بیان این كه از این به بعد در مسایل فنی پرسپولیس هم نظر می‌دهد، گفت: من تا پیش از این هیچ دخالتی در امور فنی تیم نكرده بودم و هیچ نظری ندادم اما به امید خدا از این به بعد نظر می‌دهم و انشاءالله از این به بعد یك پرسپولیس علی پروینی خواهید دید.

پروین درباره وضعیت استیلی هم گفت: اگر پرسپولیس بازی بعد را هم ببازد، انشاءالله استیلی خواهد ماند ولی به امید خدا نمی‌بازیم.

پروین درباره وضعیت استیلی هم گفت: اگر پرسپولیس بازی بعد را هم ببازد، انشاءالله استیلی خواهد ماند ولی به امید خدا نمی‌بازیم.

علی پروین همچنین درباره باخت پرسپولیس در كرمان هم گفت: پرسپولیس دو پیروزی داشته و حالا یك بازی را هم باخته است. این موضوع اصلا چیز مهمی نیست. تازه فكر نمی‌كنم پرسپولیس در این چند سال در كرمان نتیجه‌ گرفته باشد. درد پرسپولیس این است كه بدشانس است و مقداری هم بد بازی می‌كند. امروز با بازیكنان صحبت كردیم و می‌خواهیم دست به دست هم دهیم و در ادامه لیگ همدل باشیم.

وی درباره اتهام كم كاری به بازیكنان پرسپولیس در دیدار مس هم گفت: اصلا چنین چیزی در فوتبال معنی ندارد و هیچ كس هم كم كاری نكرده است.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال كه آیا امكان دارد از فردا با لباس ورزشی در تمرین پرسپولیس حاضر شود، گفت: اصلا چنین كاری نمی كنم اما از این به بعد در مسایل فنی پرسپولیس نظر می‌دهم.

فرآوری: حسین محمدی

بخش ورزشی تبیان


منبع: خبرآنلاین