تبیان، دستیار زندگی
داریوش قنبری سخنگوی جبهه اصلاح طلبان در گفتگو با موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان، اخباری از آخرین تحرکات انتخاباتی اصلاح طلبان را منتشر کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در گفتگو با تبیان اعلام شد:

آخرین تحرکات انتخاباتی اصلاح طلبان

داریوش قنبری

داریوش قنبری سخنگوی جبهه اصلاح طلبان در گفتگو با موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان، اخباری از آخرین تحرکات انتخاباتی اصلاح طلبان را منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی، بخش سیاسی موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان در گفتگو با داریوش قنبری، به بررسی آخریت نحرکات انتخاباتی جبهه اصلاح طلبان پرداخت.

بخشی از این گفتگو که توسط سارا کیان تهیه شده بدین شرح است: «اخیرا در برخی رسانه ها شاهد گمانه زنی هایی در مورد لیست ها و سر لیست های اصلاح طلبان بوده ایم، آیا دراین باره تصمیم جدی گرفته شده است؟

در شرایطی که خود اصلاح طلبان تحرک انتخاباتی خاصی ندارند شاهد خبرسازی ها از سوی اصولگرایان در رابطه با تحرک انتخاباتی اصلاح طلبان هستیم که به نظر می رسد هدف از این خبرسازی ها از سوی اصولگرایان بیشتر دغدغه های درونی این جناح برای رسیدن به وحدت است. آنها با تفرقه بسیار شدیدی مواجهند و می خواهند با مطرح کردن خطر قدرت گیری اصلاح طلبان درون خود نوعی انسجام و وحدت ایجاد کنند یعنی در واقع اینگونه خبرها بیشتر مصرف انتخاباتی برای خود اصولگراها دارد تا اینکه بیان واقعیات موجود در میان اصلاح طلبان باشد.

-یعنی هیچکدام از افرادی که به عنوان سرلیست اصلاح طلبان از آنها یاد شده مورد توافق قرار نگرفته اند؟

هیچکدام صحت ندارد و اساسا حتی بحث لیست اصلاح طلبان هم فعلا مطرح نیست که موضوع سرلیست مطرح باشد.

-آیا فکر نمی کنید که برای فعالیت اصلاح طلبان قدری دیر شده باشد؟

البته می توان گفت که با توجه به فعالیت های رقبای اصلاح طلبان تا حدودی دیر شده و اگر وضع به همین منوال ادامه داشته باشد خطر یک انتخابات تک صدایی کشور را تهدید می کند که به نفع کشور هم نخواهد بود.

-برای جلوگیری از این خطر چه باید کرد؟

در شرایط کنونی به نظر می رسد باید همه گروهها و احزاب سیاسی در انتخابات مشارکت کنند و زمینه هایی فراهم شود که همه فعالانه در انتخابات حضور داشته باشند. من امیدوارم به سمت انتخابات تک صدایی نرویم چرا که انتخابات تک صدایی اساسا انتخابات محسوب نمی شود لذا امیدواریم شرایط به گونه ای فراهم شود که همه جناح ها و جریان ها در انتخابات حضور داشته باشند.»

تنظیم: هومن بهلولی