تبیان، دستیار زندگی
امیر قلعه نویی در برنامه نود، کمیته داوران را متهم کرد که قضاوت هایش علیه تراکتورسازی غیر منصفانه است
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حمله شدید قلعه نویی به داوران


امیر قلعه نویی در برنامه نود، کمیته داوران را متهم کرد که قضاوت هایش علیه تراکتورسازی غیر منصفانه است.
قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال

سرمربی تراکتورسازی که تیمش در هفته های اخیر تیمش خیلی موفق عمل نکرده این اتفاقات را ناشی از عملکرد داوران دانست. قلعه نویی همه این اتفاقات را ناشی از سریالی دانست که از بازی نفت و تیمش در تبریز دانست و دعوایش با غمزه ، کمک داور بازی. او سپس گفت:« آقای فردوسی پور این حرف ها کدام است؟ اگر قرار است پزشکی قانونی طول درمان بدهد ، باید نیروی انتظامی نامه بدهد تا او بتواند برود طول درمان بگیرد. من هنوز هم می گویم در پمپ بنزینی چنین اتفاقی نیفتاده. من به نیروی انتظامی گفتم باید مراقب جایگاه های بنزین باشد.به هر حال ما دو بازی باختیم ، هر دو بازی هم داورش آقای ممبینی بوده. من نمی خواهم گناه را گردن داوری بیاندازم. به هر حال ما یک کلمه حرف زدیم و 5 میلیون هم جریمه شدیم اما این که نمی شود حق تیم تراکتورسازی را ضایع کرد. یعنی حتی یک خطا هم نباید در این بازی ها علیه ما گرفته شود؟»

آقای فردوسی پور این حرف ها کدام است؟ اگر قرار است پزشکی قانونی طول درمان بدهد ، باید نیروی انتظامی نامه بدهد تا او بتواند برود طول درمان بگیرد. من هنوز هم می گویم در پمپ بنزینی چنین اتفاقی نیفتاده. من به نیروی انتظامی گفتم باید مراقب جایگاه های بنزین باشد.به هر حال ما دو بازی باختیم ، هر دو بازی هم داورش آقای ممبینی بوده. من نمی خواهم گناه را گردن داوری بیاندازم

دقایقی بعد وقتی یدالله سلیمانی به عنوان دبیر کمیته داوران روی خط آمد ، به شدت از قلعه نویی انتقاد کرد و گفت بهتر است سرمربی تراکتورسازی جنبه باخت داشته باشد و دیگران را متهم به دروغ نکند. حرفی که سبب شد تا قلعه نویی دوباره روی خط بیاید و بگوید:« من جنبه باخت دارم اما ماهیت این کمیته داوران را دو هفته قبل ، هوشنگ نصیرزاده در همین برنامه نود برای همه مردم روشن کرد.»

بخش ورزشی تبیان


منبع : خبرآنلاین