تبیان، دستیار زندگی
«یه حبه قند» به كارگردانی رضا میركریمی در دو روز اول اكرانش 26 میلیون و 500 هزار تومان فروخت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استقبال بی‌نظیر از "یه حبه قند"


«یه حبه قند» به كارگردانی رضا میركریمی در دو روز اول اكرانش 26 میلیون و 500 هزار تومان فروخت.


یه حبه قند

فرجی مدیر پخش حوزه هنری با اعلام این خبر گفت: این فیلم در 35 سینمای تهران و شهرستان در حال اكران است كه در تهران روز چهارشنبه، 8 میلیون و 500 هزار تومان و روز پنج شنبه 18 میلیون تومان فروش داشته است. وی درباره تبلیغات تلویزیونی این فیلم اظهار كرد: تیزرهای متعددی به تلویزیون داده‌ایم كه اجازه پخش ندادند و اصلاحاتی را به آنها اعمال كردند و تا كنون تیزری پخش شده است كه سلیقه ما نبوده و مخاطب با دیدن آن فكر می‌كند «یه حبه قند» فیلمی مخصوص كودكان است و امیدوارم تیزرهای اصلاح شده از اوایل هفته پخش شود. رضا سعیدی پور مدیر سینما آزادی درباره میزان استقبال مردم از فیلم یه حبه قند ساخته رضا میر کریمی گفت: روز پنجشنبه هر شش سانس نمایش فیلم یه حبه قند پراز تماشاگر بود و ما مجبورشدیم سانس یک تا سه نصف شب را به علاقه مندان فیلم یه حبه قند اختصاص دهیم. وی ادامه داد: استقبال از فیلم "یه حبه قند"فوق العاده و بی نظیر بود و بسیاری از مخاطبان به صورت رزرو اینترنتی بلیت خود را تهیه کرده بودند. سعیدی پور درعین حال توضیح داد: با توجه به برگزاری جشنواره فیلم کوتاه تهران در سینما آزادی، تنها فیلمی که همزمان با جشنواره فیلم کوتاه درسینما آزادی اکران می شود، فیلم "یه حبه قند" است و از روز یک شنبه و با پایان جشنواره فیلم کوتاه تهران فیلمهای دیگری نیز دراین سینما اکران خواهند شد .

استقبال از فیلم "یه حبه قند"فوق العاده و بی نظیر بود و بسیاری از مخاطبان به صورت رزرو اینترنتی بلیت خود را تهیه کرده بودند.

فروش خوب سعادت‌آباد

«سعادت آباد» به كارگردانی مازیار میری نیز در دو روز اول اكرانش بدون احتساب دو سانس سینما «آزادی»، 47 میلیون و 500 هزار تومان فروش داشته است. خاقانی از دست‌اندركاران پخش فیلمیران كه اكران این فیلم را برعهده دارد گفت: فیلم در 24 سینما در حال اكران است كه چهارشنبه 14 میلیون و 500 هزار و شب گذشته بدون سینما‌ آزادی 33 میلیون فروخته است كه دو سانس سینما آزادی به این رقم اضافه می‌شود. وی از اضافه شدن سالن اصلی سینما آزادی به عنوان سرگروه فیلم از روز دوشنبه به صورت تمام سانس به سینماهای نمایش دهنده این فیلم خبر داد.

بخش سینما و تلویزیون تبیان


منبع:جام جم