تبیان، دستیار زندگی
سریال ستایش كه در حال پخش از شبكه سه سیما می باشد با تصمیم مدیران شبكه سه سیما وپیشنهاد كارگردان این سریال قرار است ادامه یابد وستایش 2 نیز ساخته شود
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ستایش 2 ساخته می شود

ستایش

سریال ستایش كه در حال پخش از شبكه سه سیما می باشد با تصمیم مدیران شبكه سه سیما و پیشنهاد كارگردان این سریال قرار است ادامه یابد و ستایش 2 نیز ساخته شود.

بازیگر نقش اصلی این سریال علاوه بر داریوش ارجمند ، خانم  نرگس محمدی است،  نرگس محمدی  11 فروردین 1365در اردبیل به دنیا آمد ، او اکنون  بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است. نرگس ابتدا در تئاتر توانست توانمندی خود را نشان دهد. اولین حضور سینمایی وی فیلم ریسمان باز بود. وی با بازی در فیلم سینمایی آناهیتا نشان داد که استعداد خوبی در این زمینه دارد و پخش سریال ستایش نیز باعث شد تا مانند بازیگران تلویزیونی دیگر در دل خانواده‌ها جا باز کند.

مجموعه ستایش 2 كه داستانش مربوط به بیست سال آینده خانواده فردوس و ستایش است با بازیگران جدید آغاز خواهد شد.  نكته جالب اینكه قرار است نقش بیست سال آینده ستایش را یكی از دو بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران یعنی مریلا زارعی و یا ماه چهره خلیلی ایفا نمایند.

اینكه چقدر نقش بیست سال آینده ستایش به چهره این دو بازیگر می آید باید منتظر انجام تست گریم بر روی چهره این بازیگران باشیم و در صورت تصمیم گروه تولید یكی از این دو بازیگر به ایفای این نقش خواهد پرداخت.

ستایش

مریلا زارعی فارغ‌التحصیل صنایع غذایی از دانشگاه آزاد است. او با مجموعه تلویزیونی کارگاه به دنیای بازیگری روی آورد. او با مجموعه تلویزیونی هوای تازه بیشتر شناخته شد. بازی در فیلم دو زن یکی از شانس‌های بزرگ او بود. پس از آن، بازی درخشانی در واکنش پنجم داشت.

از دیگر نقش‌های درخشان وی می توان به بازی در فیلم سربازهای جمعه ساخته مسعود کیمیایی و دعوت ساخته ابراهیم حاتمی کیا اشاره نمود، که قدرت و هنر بازیگری خود را به نمایش درمی آورد.

ماه چهره خلیلی متولد 1355 تهران است. وی دارای مدرك فوق لیسانس معماری از دانشگاه اكسفورد انگلستان می باشد. وی دوره بازیگری را در method school در لندن گذراند و در سال 1382 برای اولین فعالیت سینمایی خود جهت بازی در فیلم چشمان سیاه

ستایش

بعد از 22 سال به ایران آمد و دوره دیگری از بازیگری و كارگردانی را در مؤسسه سمعی و بصری استاد سمندریان در سال 84 پشت سر گذاشت. ماه چهره خلیلی نوه دختری پروین سلیمانی در سریالهای «در چشم باد»، «مختارنامه» و «كلاه پهلوی» ایفای نقش نموده است از جمله فعالیت های دیگر وی فیلمسازی فیلم كوتاه و مستند/ داستانی «عید قربان» (مراسم عید قربان از دید قربانی) می باشد كه برنده جوایز بسیاری از جشنواره های مختلف از جمله جشنواره فیلم سان فرانسیسكو 2006 شده است.

فرآوری : آقامیری

بخش سینما وتلویزیون تبیان