تبیان، دستیار زندگی
هاشمی: از تمام پتانسیل های موجود فوتبال بهره می‌گیریم سرپرست فدراسیون فوتبال با تاكید بر بهره گیری از تمامی پتانسیل های موجود این رشته ورزشی اظهار امیدواری كرد كه در آینده ای نزدیك دل مردم از موفقیت های تیم های ملی شاد شود....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سرپرست فدراسیون فوتبال رسما كارش را آغاز كرد

هاشمی: از تمام پتانسیل های موجود فوتبال بهره می‌گیریم


سرپرست فدراسیون فوتبال با تاكید بر بهره گیری از تمامی پتانسیل های موجود این رشته ورزشی اظهار امیدواری كرد كه در آینده ای نزدیك دل مردم از موفقیت های تیم های ملی شاد شود.

كیومرث هاشمی صبح امروز با حضور در فدراسیون فوتبال ضمن بازدید از بخش های مختلف در جمع مسوولان این فدراسیون با تقدیر و تشكر از تمامی روسای فدراسیون فوتبال بعد از انقلاب بویژه دكتر دادكان ، صفایی فراهانی و داریوش مصطفوی، گفت: در این سالها افراد زیادی آمده و رفته اند ولی آنچه تاكنون باقی مانده خدماتی بوده كه برجا مانده است.

وی با اشاره به در پیش بودن 5 رویداد مهم تا پایان سال 85 برای فوتبال كشور ، بر عزم جدی فدراسیون فوتبال برای حضور قدرتمند در پیكارهای جام ملت های آسیا، بازیهای ملی رده های مختلف سنی و بازیهای آسیایی قطر تاكید كرد.

سرپرست فدراسیون فوتبال همچنین با اشاره به سیاست سازمان مبنی بر بهره گیری از نظرات كارشناسان ، اهل فن و اهالی مطبوعات تاكید كرد: «در فدراسیون بر روی تمام نخبگان ، دلسوزان و پیشكسوتان این رشته باز بوده و به گرمی پذیرای پیشنهادات آنها خواهیم بود.»

هاشمی در ادامه از برگزاری نشست های تخصصی فدراسیون با كارشناسان و صاحب‌نظران خبر داد و اظهار امیدواری كرد ، در آینده ای نزدیك شاهد رشد و ارتقای ورزش فوتبال باشیم.

بنابراین گزارش ، دراین جلسه كه جمعی از مدیران سازمان تربیت بدنی حضور داشتند پیش از سخنان كیومرث هاشمی ، حسام رییس مركز ورزش همگانی نیز با اشاره به سیاست سازمان مبنی بر بازگرداندن آرامش به فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به وضعیت اخیر تیم ملی و كسب نتایج ضعیف آن در جام جهانی كه موجب جریحه دار شدن روحیه مردم شد امیدواریم با این تغییر و تحولات و در دستور كار قرار گرفتن اعتلای این رشته، افق خوب و روشنی پیش روی فوتبال ایران قرار گیرد.

همچنین در این جلسه مسوولان فدراسیون فوتبال همچون پهلوان ، غیاثی ، نبی و... ضمن اعلام آمادگی برای همكاری با سرپرست فدراسیون ، بر رشد و ارتقاء این رشته تاكید كردند.