تبیان، دستیار زندگی
به گزارش روابط عمومی، از بازی های رایانه ای «حماسه آلواتان» و «شکست حصر آبادان» محصولات موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان، در پنجمین نمایشگاه و جشنواره رسانه های دیجیتال تقدیر شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«شکست حصر آبادان» جایزه گرفت

بازی شکست حصر آبادانبه گزارش روابط عمومی، از بازی های رایانه ای «حماسه آلواتان» و «شکست حصر آبادان» محصولات موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان، در پنجمین نمایشگاه و جشنواره رسانه های دیجیتال تقدیر شد.

در بخش آثار بازی‌های رایانه‌ای در جشنواره رسانه‌های دیجیتال از صاحبان برترین بازی رایانه‌ای تقدیر شد.

بر اساس این گزارش، بازی رایانه‌ای ”‌موش و مار”‌‌ جایزه رتبه نخست بهترین گرافیک و فضاسازی و بهترین صدا و موسیقی شایسته تقدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را گرفت.

بازی رایانه‌ای”‌‌ افسانه روزبه”‌‌ از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در بخش بهترین گرافیک و فضاسازی، رتبه دوم و در بخش بهترین بازی از دیدگاه فنی و بهترین سبک نقش آفرینی، جایزه شایسته تقدیر را کسب کرد.

شرکت رسانا شکوه کویر با بازی رایانه‌ای ”‌شیطنت‌های علی مردان‌خان”‌‌، در بخش گرافیک و فضاسازی رتبه سوم را کسب کرد و در بخش بهترین بازی ویژه کودکان نیز شایسته تقدیر شد.

جایزه بهترین بازینامه شایسته تقدیر به اثر ”‌شکست حصر آبادان”‌‌ از مؤسسه تبیان داده شد.

جایزه بهترین بازی پایداری و بیداری شایسته تقدیر به اثر ”‌ملت‌های خشمگین”‌‌ از بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان اهدا شد.

همچنین جایزه دوم بهترین بازی پایداری و بیداری به اثر ”‌حماسه آلواتان”‌‌ از مؤسسه تبیان در روز اختتامیه نمایشگاه، اهدا می‌شود.

جایزه بهترین بازی سبک ماجراجویی شایسته تقدیر به اثر ”‌کارگاه علوی”‌‌ از شرکت تعاونی خدمات اطلاع‌رسانی اندیشه‌وران کرج تعلق گرفت و اثر ”‌طلای سیاه”‌‌ از شرکت خانه رویاگران نرم‌افزار، جایزه بهترین بازی سبک راهبردی شایسته تقدیر را کسب کرد.

جایزه بهترین بازی سبک حادثه‌ای شایسته تقدیر به اثر ”‌نبرد خیبر”‌‌ از شرکت ویژه‌پرداز پارس اهدا شد؛ اثر ”‌چریک”‌‌ از عصر بازی پارس، جایزه بهترین بازی سبک حادثه‌ای شایسته تقدیر را به دست آورد.

مراسم اختتامییه پنجمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال دوشنبه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمع کثیری از نخبگان، تولید‌کنندگان داخلی و خارجی در تالار وحدت برگزار می‌شود.

تنظیم: هومن بهلولی