تبیان، دستیار زندگی
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در دیدار با رئیس پنجمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال گفت: تولید بازی‌های رایانه‌ای بومی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حجت‌الاسلام خاموشی:

تولید بازی‌‌های رایانه‌ای بومی از دغدغه‌های رهبر انقلاب است

دکتر خاموشی

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در دیدار با رئیس پنجمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال گفت: تولید بازی‌های رایانه‌ای بومی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی جمعه شب 22 مهرماه در بازدید از پنجمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال ضمن گفتگو با عیسی زارع پور رئیس نمایشگاه، از مجاهدت ارزشمند دست‌اندرکاران علمی و فرهنگی نمایشگاه تجلیل کرد.

وی ضمن یادآوری منویات رهبر فرزانه انقلاب که در سال‌ها پیش فرموده بودند خیلی دوست دارم بازی‌های بومی در ایران مهندسی شود، به اهتمام تولید کنندگان کشور در تحقق این مهم تأکید کرد و گفت: از همان زمان سازمان تبلیغات پشتیبانی خوبی را از تولیدات بومی در حوزه نرم‌افزار انجام داد.

خاموشی گفت: سایت تبیان به عنوان بزرگترین پایگاه اجتماعی کشور، متولی هدفمند برای تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب است. این پایگاه در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال جدیدترین تولیدات خود را عرضه کرد که از آن جمله بازی میرزا کوچک خان با غنای دینی و ملی است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: تولیدات بومی باید در سطحی باشد که مخاطبان را جذب کند و این گرایش را در آن‌ها به وجود آورد که به دیگر تولیدات بومی نیز گرایش پیدا کنند، نه آن‌که در مقایسه با نمونه‌های خارجی از مصرف تولید بومی دلزده شوند.

وی افزود: استقبال مردم از نمایشگاه رسانه‌های دیجتال پشتوانه تولیدات بومی است. تأمین این نیاز به هدایت و حمایت جدی نیازمند است و این مهم نقش تعیین‌کننده‌ای در مدیریت رسانه‌های نوین دارد. به‌روز کردن ابزار و تولیدات دیجیتالی ملی در نسل‌های جدید آن از مهمترین دستاورهای سازمان تبلیغات است. برای دستیابی به این مهم تلاش بسیاری انجام شده است به نحوی که با یکی از تولید کنندگان بین المللی در حوزه تلفن همراه قرار داد همکاری‌های مشترک منعقد کردیم تا در حوزه توسعه و به روز بودن از پتانسیل‌های جهانی بی بهره نمانیم.

خاموشی در ادامه گفت: نرم‌افزار «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» از جمله اقدامات ترویجی سازمان تبلیغات اسلامی بود که در قرارداد با یکی از تولیدکنندگان بین‌المللی گوشی تلفن همراه برای نصب در محصولات این شرکت به تفاهم رسیدیم.

رئیس سازمان تبلیغات درتشریح دیگر دستاورهای سازمان متبوعش به تولید نرم‌افزارهای قرآنی و کاربردی بودن این نرم‌افزارها اشاره کرد و گفت: داشتن بار محتوایی و بعد تعلیمی و تربیتی تولیدات تبیان توانسته نیازهای جامعه را برآورده کند و این تولید باید با توجه به نیاز جامعه ارتقا یابد.

تنظیم: هومن بهلولی