تبیان، دستیار زندگی
طبق نظرسنجی انجام‌شده در چهارمین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال، مردم نقش نمایشگاه را در فرهنگ‌سازی رسانه‌های دیجیتال موفق ارزیابی كردند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شماری از بازدیدكنندگان اعلام كردند

موفقیت نمایشگاه در فرهنگ سازی رسانه های دیجیتال

نمایشگاه رسانه های دیجیتال

طبق نظرسنجی انجام‌شده در چهارمین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال، مردم نقش نمایشگاه را در فرهنگ‌سازی رسانه‌های دیجیتال موفق ارزیابی كردند.

به گزارش روابط عمومی، در سال گذشته، 9.53 درصد از بازدیدكنندگان نمایشگاه رسانه های دیجیتال در پاسخ به میزان موفقیت نمایشگاه در فرهنگ‌سازی رسانه‌های دیجیتال، به گزینه خیلی زیاد و زیاد پاسخ دادند.

بر اساس این گزارش، 31.9 (سی ویك ممیز نه دهم )درصد معتقد بودند نمایشگاه درحد متوسط عمل كرده است و 14.2(چهارده و دو دهم ) درصد هم به گزینه كم و خیلی كم رأی داده بودند.

در مجموع بیش از نیمی از پرسش شوندگان، چهارمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال را در فرهنگ‌سازی رسانه‌های دیجیتال موفق ارزیابی كردند.

این نظر سنجی را معاونت اجرایی پنجمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال در اختیار بازدیدكنندگان قرار داده است.

عرضه نرم افزار اهل كاشانم در فضای مجازی

نرم‌افزار جامع گردشگری شهرستان كاشان با عنوان اهل كاشانم، در پنجمین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال عرضه شد.

نرم‌افزار جامع گردشگری شهرستان كاشان و جاذبه‌های اطراف آن شامل بیو‌گرافی كامل این شهرستان، آداب و رسوم، بناها و خانه‌های تاریخی، معرفی مشاهیر و بزرگان این شهر است.

این نرم‌افزار دو‌زبانه است كه گروه نرم‌افزاری دانش پویا و میراث فرهنگی كاشان آن را تهیه كرده است.

ارایه خدمات مشاوره پزشكی در نمایشگاه رسانه های دیجیتال

مشاوران و كارشناسان و متخصصان وزارت بهداشت برای معرفی و مشاوره انواع بیماری‌ها در نمایشگاه رسانه های دیجیتال حاضر شدند و خدمات مشاوره پزشكی ارائه كردند.

به گزارش ایرنا، متخصصان و مشاوران پزشكی با حضور در غرفه بهداشت و سلامت وزارت بهداشت به مراجعه كنندگان مشاوره های مختلف پزشكی ارائه دادند و آنها را با انواع بیماری‌ها و مشكلات و مسائل بهداشتی آشنا كردند.

مقاومت اسلامی فلسطین در فضای سایبر

نرم افزار چندرسانه ای 'مقاومت اسلامی فلسطین' با عنوان 'فلسطین پاره تن' در نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال معرفی شد.

نرم افزار 'پاره تن' با محور مقاومت اسلامی فلسطین را مؤسسه فرهنگی نرم افزاری 'آرمان' به منظورآشنایی بیشتر با مقاومت اسلامی فلسطین، تهیه و عرضه كرده است.

این نرم افزار در بخشهایی همچون 'پاره تن' و 'استكبار' و 'انقلاب' قرار دارد كه هریك از این عناوین، در قالب فیلم، عكس، صوت ومتن بیان می كند.

عرضه نرم افزار خانواده ایرانی در نمایشگاه رسانه های دیجیتال

نرم افزار چندرسانه ای 'خانواده ایرانی' در پنجمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال ارایه شد.

این نرم افزار را موسسه فرهنگی 'آسمانه'، به منظور فرهنگ سازی صحیح و اسلامی بنیان خانواده و به گونه ای مجزا برای همه افراد خانواده تهیه كرده است.

این نرم افزار، برای كاربران خود كه كل افراد یك خانواده را تشكیل می دهند، امكاناتی ازقبیل منابع راهنمایی و مشاوره در كارهای روزمره، سرگرمی، اوقات فراغت و آموزش را درنظر گرفته است.

پنجمین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال امشب ساعت 21 پس از 10 روز فعالیت در محل مصلای امام خمینی (ره) به كار خود پایان می دهد و آئین اختتامیه آن در مراسمی رسمی دوشنبه هفته جاری با حضور سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، فعالان حوزره رسانه های دیجیتال و مسئولان اجرایی در تالار وحدت برگزار می شود.

تنظیم: هومن بهلولی