تبیان، دستیار زندگی
تبیان كودك و نوجوان یزد به مناسبت روز جهانی كودك و فرا رسیدن میلاد امام رضا (ع) مسابقه خوشنویسی، نقاشی و خاطره نویسی برگزار می كند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

موسسه فرهنگی واطلاع رسانی تبیان یزد برگزارمی كند:

مسابقه خوشنویسی، نقاشی و خاطره نویسی در تبیان كودك و نوجوان یزد

تبیان كودك و نوجوان یزد

تبیان كودك و نوجوان یزد به مناسبت روز جهانی كودك و فرا رسیدن میلاد امام رضا (ع) مسابقه خوشنویسی، نقاشی و خاطره نویسی برگزار می كند.

به گزارش روابط عمومی، مدیر موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان یزد با اعلام این خبر به دفتر روابط عمومی گفت: این مسابقه با موضوعات خوشنویسی از احادیث امام رضا (ع) ، نقاشی با موضوع امام رضا(ع)و حضرت معصومه (س) و خاطره نویسی از سفر زیارتی به مشهد مقدس برگزار می شود.

امین نظارات در ادامه افزود: آثار دریافتی در قالب نمایشگاه مجازی در سایت تبیان كودك و نوجوان یزد به آدرس اینترنتی kids.tebyanyazd.ir با نام صاحب اثر جهت استفاده عموم درج خواهد شد .

نظارات در پایان اظهار داشت: این مسابقه ویژه دانش آموزان پیش دبستانی تا مقطع راهنمایی بوده و آخرین مهلت ارسال آثار تا 21 مهر 1390 می باشد.

یادآوری می شود دانش آموزان می توانند آثار خود را در قالب كاغذ a4 به دفتر پرورشی مدرسه تحویل یا به آدرس یزد ، بلوار شهید پاكنژاد ، مقابل پمپ بنزین ، اداره كل تبلیغات اسلامی استان یزد ، واحد انفورماتیك ارسال نمایند.

گفتنی است ارسال آثار از طریق ایمیل info@tebyanyazd.ir نیز امكان پذیر می باشد.

تنظیم: هومن بهلولی