تبیان، دستیار زندگی
نادر مشایخی رهبر ارکستر سمفونیک تهران گفت: در برنامه‌های آینده اركستر سمفونیك تهران قرار است از موسیقی دانان مطرح موسیقی ایرانی همچون محمدرضا شجریان ،حسین علیزاده و شهرام ناظری برای همكاری با اركستر سمفونیك دعوت كنیم. رهبر ث...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

همكاری شجریان، ناظری و علیزاده با

اركستر سمفونیك


نادر مشایخی رهبر ارکستر سمفونیک تهران گفت: در برنامه‌های آینده اركستر سمفونیك تهران قرار است از موسیقی دانان مطرح موسیقی ایرانی همچون محمدرضا شجریان ،حسین علیزاده  و شهرام ناظری برای همكاری با اركستر سمفونیك دعوت كنیم.

رهبر ثابت اركستر سمفونیك تهران روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، بااشاره به همكاری گذشته ی خود با برخی از این هنرمندان درخارج از كشور گفت: ما ایده‌های بسیاری برای اركستر سمفونیك تهران داریم كه استفاده از هنرمندان مطرح موسیقی ایرانی یكی از این برنامه هاست.

به گزارش ایسنا، اركسترسمفونیك تهران قرار است، اواخر مرداد ماه شش كنسرت را در آلمان برگزار كند كه یكی از آنها در اپرای برلین خواهد بود.

ارکستر سمفونیک تهران به رهبری نادر مشایخی، نخستین اجرای خود در سال جدید را چندی پیش برگزار كرد. آخرین اجرای ارکستر سمفونیک تهران در بهمن ماه سال گذشته و به رهبری لوریس چکناوریان  بود . نادر مشایخی حدود دو ماه است که رهبری ثابت این ارکستر را برعهده گرفته است.

لینک:

مصاحبه با لوریس چكناوراریان

حسینعلیزاده استاد موسیقی ایرانی ،موسیقی متن مجموعه ی تلویزیونی زیر تیغ را می سازد