تبیان، دستیار زندگی
مسنجر (پیام‌رسان) ایرانی در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال رونمایی شد.شبکه اجتماعی ITEG در جایگاه یکی از شبکه‌های اجتماعی بزرگ بومی کشور این مسنجر را عرضه کرده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رونمایی از مسنجر ایرانی


مسنجر (پیام‌رسان) ایرانی در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال رونمایی شد.شبکه اجتماعی "ITEG" در جایگاه یکی از شبکه‌های اجتماعی بزرگ بومی کشور این مسنجر را عرضه کرده است.

رونمایی از مسنجر ایرانی

شبکه اجتماعی "ITEG" یا Information Technology Experts Group ارائه‌دهنده این مسنجر از سال 88 فعالیت خود را آغاز و رتبه دوم را در سومین جشنواره رسانه‌های دیجیتال کسب کرده است.

مسنجر ایرانی با هر سه نسخه سیستم عامل ویندوز یعنی ویستا، سون (7) و ایکس پی، سازگار است و در ساخت آن از هیچ برنامه نرم‌افزاری خارجی استفاده نشده است.

مهدی صرامی قائم مقام رئیس پنجمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال در مراسم رونمایی از این مسنجر ایرانی گفت: بدون روحیه بسیجی این اتفاق رخ نمی‌داد و تمام تلاش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر حمایت از رسانه‌های کاربر محور است.

به گزارش مهر، پنجمین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال تا 23 مهرماه از ساعت هشت تا 21 در محل مصلی امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان به رسانه‌های دیجیتال و تولیدات ملی و بین‌المللی است.

بخش دانش و زندگی تبیان

منبع:mehrnews