تبیان، دستیار زندگی
تیم ملی فوتبال بانوان ایران در دیدار نهایی رقابت‎های فوتبال قهرمانی غرب آسیا مقابل امارات شکست خورد و به عنوان نایب قهرمانی این مسابقات بسنده کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نایب قهرمانی بانوان ایران


تیم ملی فوتبال بانوان ایران در دیدار نهایی رقابت‎های فوتبال قهرمانی غرب آسیا مقابل امارات شکست خورد و به عنوان نایب قهرمانی این مسابقات بسنده کرد.


تمرین تیم ملی بانوان

دیدار تیم‎های ملی فوتبال بانوان ایران و امارات در مرحله نهایی رقابت‎های قهرمانی غرب آسیا چهارشنبه شب در ابوظبی برگزار شد که طی آن ملی‎پوشان کشورمان پس از تساوی 2 بر 2 در پایان وقت قانونی مسابقه، در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر 6 متحمل شکست شدند و به عنوان نایب قهرمانی بسنده کردند.

فاطمه ارژنگی (39) و مریم رحیمی (57 - پنالتی) گلزنان تیم ملی فوتبال ایران در وقت قانونی دیدار برابر امارات بودند. ضمن اینکه در جریان این بازی وحیده ایثاری با دریافت 2 کارت زرد از زمین بازی اخراج شد.

بدین ترتیب مسابقات فوتبال بانوان قهرمانی غرب آسیا با قهرمانی تیم میزبان و نایب قهرمانی ایران به پایان رسید. تیم ملی فوتبال بانوان بحرین نیز با برتری 4 بر 3 مقابل اردن در رده سوم این رقابت‎ها قرار گرفت.

در پایان مسابقات فوتبال بانوان غرب آسیا مریم رحیمی به عنوان بهترین گلزن رقابت‎ها معرفی شد.

مریم ایراندوست با اشاره به شکست تیم ملی فوتبال بانوان ایران در ضربات پنالتی اظهارداشت: بازیکنان ایران در وقت قانونی مسابقه از چند موقعیت ایجاد شده برای زدن گل استفاده نکردند و در نتیجه بازی با تساوی 2 بر 2 خاتمه یافت و ضربات پنالتی تعیین کننده تیم قهرمان بود.

فوتبال روی خوش خود را به ایران نشان نداد

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران پس از شکست برابر امارات و اکتفا به عنوان نایب قهرمانی رقابت‎های غرب آسیا گفت: در این بازی فوتبال روی بدش را به ما نشان داد.

مریم ایراندوست با اشاره به شکست تیم ملی فوتبال بانوان ایران در ضربات پنالتی اظهارداشت: بازیکنان ایران در وقت قانونی مسابقه از چند موقعیت ایجاد شده برای زدن گل استفاده نکردند و در نتیجه بازی با تساوی 2 بر 2 خاتمه یافت و ضربات پنالتی تعیین کننده تیم قهرمان بود. ما در عین ناباوری باختیم در حالیکه بازیکنان‌مان بهترین بودند.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران ضمن تاکید دوباره بر اینکه شاگردانش در عین شایستگی بازی برده را واگذار کردند، تصریح کرد: تیم ایران مستحق پیروزی بود اما اخراج بازیکن ایران و پنالتی که داور برای تیم امارات گرفت، باعث شد تا نتیجه طور دیگری رقم بخود.

ایراندوست خاطرنشان کرد: در هرصورت این دوره از مسابقات به پایان رسید و تیم امارات که یکی از سرسخت‎ترین حریفان برای ایران محسوب می‎شد باشانس در ضربات پنالتی عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال بانوان ایران در دیدار نهایی رقابت‎های قهرمانی غرب آسیا چهارشنبه شب در ضربات پنالتی مغلوب امارات میزبان شد و به عنوان نایب قهرمانی بسنده کرد.

بخش ورزشی تبیان


منبع: مهر