تبیان، دستیار زندگی
رسپولیس دوباره دست روی بازیکنی گذاشته که علی دایی زودتر برای جذب او اقدام کرده بود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پای استیلی توی کفش دایی!


پرسپولیس دوباره دست روی بازیکنی گذاشته که علی دایی زودتر برای جذب او اقدام کرده بود.

علی دایی و حمید استیلی

پرسپولیس در حالی دنبال جذب مهدی كیانی بازیكن اخراجی تراكتورسازی است كه علی دایی 3 هفته قبل از طریق باشگاه راه‌آهن برای جذب این بازیكن با مسئولان باشگاه تراكتورسازی نامه‌نگاری كرده بود.

حمید استیلی سرمربی پرسپولیس امروز در مصاحبه‌ای گفته بود كه مهدی كیانی را برای پرسپولیس می‌خواهد. او در حالی گفته دنبال جذب كیانی است كه ابتدای فصل هم كیانی قرار بود به پرسپولیس برود اما با تعلل این باشگاه، كیانی قراردادش را با تراكتورسازی تمدید كرد. پرسپولیسی‌ها كه طی یكی دو روز گذشته مدعی شده‌اند خواستار مهدی كیانی هستند، برای جذب این بازیكن باید با سه باشگاه راه‌آهن، مس كرمان و مس سرچشمه رقابت كنند چراكه این باشگاه‌ها نیز خواستار جذب كیانی هستند و حتی برای جذب او با مسئولان باشگاه تراكتورسازی نامه‌نگاری هم كرده‌اند.

اولین باشگاهی كه برای جذب كیانی اقدام كرد راه‌آهن بود كه سه هفته قبل نامه رسمی خود را به تبریز فرستاد. پرسپولیسی‌ها با درخواست جذب كیانی برای دومین بار است كه دست روی بازیكنی می‌گذارند كه علی دایی هم خواستار اوست. اولین بازیكن وحید هاشمیان بود كه پس از برخورد سرد مسئولان باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات، با علی دایی مذاكره كرد.

پرسپولیسی‌ها كه طی یكی دو روز گذشته مدعی شده‌اند خواستار مهدی كیانی هستند، برای جذب این بازیكن باید با سه باشگاه راه‌آهن، مس كرمان و مس سرچشمه رقابت كنند چراكه این باشگاه‌ها نیز خواستار جذب كیانی هستند و حتی برای جذب او با مسئولان باشگاه تراكتورسازی نامه‌نگاری هم كرده‌اند

هاشمیان تنها بازیكنی بود كه مسئولان باشگاه پرسپولیس گفتند تصمیم‌گیری در مورد او را به كمیته فنی باشگاه می‌سپارند. بیژن ذوالفقارنسب هم كه از این تصمیم باشگاه ناراحت شده بود، تصمیم‌گیری در مورد این موضوع را قبول نكرد و گفت: «مگر در مورد بقیه بازیكنان ما تصمیم گرفته بودیم كه حالا بخواهیم در مورد هاشمیان تصمیم بگیریم؟»

پرسپولیس بدون هاشمیان اردوی تركیه خود را برگزار كرد اما پس از آن‌كه دایی با هاشمیان مذاكراتی جدی را پشت سر گذاشت، ناگهان نظر پرسپولیسی‌ها عوض شد و قرارداد این مهاجم را تمدید كردند. حالا در مورد جذب مهدی كیانی، دومین بار است كه پرسپولیس دست روی بازیكنی می‌گذارد كه علی دایی هم خواستار جذب آن بازیكن شده.

بخش ورزشی تبیان


منبع :خبرآنلاین