تبیان، دستیار زندگی
ملی پو شان فوتبال کشورمان با ابراز خرسندی از برتری پرگل این تیم مقابل بحرین ابراز امیدواری کردند که روند پیروزی های ملی پوشان فوتبال ایران در راه صعود به جام جهانی همچنان ادامه یابد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اظهارات ملی پوشان پس از بازی با بحرین


ملی پو شان فوتبال کشورمان با ابراز خرسندی از برتری پرگل این تیم مقابل بحرین ابراز امیدواری کردند که روند پیروزی های ملی پوشان فوتبال ایران در راه صعود به جام جهانی همچنان ادامه یابد.


ایران و بحرین

مجتبی جباری هافبک ملی پوش تیم فوتبال استقلال و یکی از گلزنان تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار مقابل بحرین در خصوص این مسابقه گفت: به هیچ عنوان فکر پیروزز با 6 گل را نمی کردیم اما ما آنقدر خوب تمرین کرده بودیم که می دانستیم در این بازی برنده می شویم.

وی افزود: اخراج بازیکن  تیم فوتبال بحرین در دقایق ابتدایی این اجازه را به ما داد که برنامه های مورد نظرمان را بهتر اجرا کنیم و در نهایت به پیروزی دست یابیم.

سید جلال حسینی مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان که جشنواره گلزنی این تیم مقابل بحرین با گل او آغاز شد نیز با ابراز خوشحالی از این پیروزی گفت: بازی سختی را با یک پیروزی پرگل پشت سر گذاشتیم. من اعتقاد دارم اخراج بازیکن تیم ملی بحرین کار ما را دشوار تر کرد چرا که این تیم با بازی تدافعی به دنبال باخت با حداقل گل بود.

وی با شکر خدا بابت پیروزی پرگل مقابل بحرین گفت: بازیکنان تیم ملی آنقدر آماده هستند که بتوانیم در بازی برگشت هم مقابل بحرین به برتری دست پیدا کنیم.

هادی عقیلی دیگر مدافع گلزن تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار مقابل بحرین با ابراز خوشحالی از کسب این پیروزی پرگل گفت: ما خیلی خوب بازی کردیم و تماشاگران از بازی خوب ما لذت بردند.

وی یادآور شد: ما در دوره گذشته هم تیم خوبی داشتیم و لیاقت مان صعود به جام جهانی بود اما به علت برخی مسائل حاشیه ای که پیرامون تیم آقای دایی وجود داشت نتوانستیم به جام جهانی صعود کنیم.

این مدافع ملی پوش همچنین خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم از مرحله سوم مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی 2014 در قاره آسیا صعود کنیم و به مرحله چهارم این مسابقات راه یابیم. کارما تازه از آن مرحله آغاز می شود.

آندرانیک تیموریان هافبک گلزن تیم ملی کشورمان در دیدار مقابل بحرین در خصوص این مسابقه گفت: باخت سه بر یک مقابل تیم ملی بحرین در مقدماتی جام جهانی 2002 را به گونه پاک کردیم که دیگر در ذهن هیچ ایرانی نماند. ما با پاک کن آن شکست را از ذهن مردم پاک کردیم؟

محمدرضا خلعتبری نیز در اظهارنظری مشابه با دیگر بازیکنان تاکید کرد به هیچ عنوان فکر پیروزی با 6 گل مقابل بحرین را نمی کردم و ابراز امیدوار کرد در بازی برگشت باز هم تیم کشورمان بحرین را شکست دهد.

محمد قاضی مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان نیز در خصوص دیدار مقابل بحرین گفت: بچه ها نهایت تلاش خود را کردند و یک بازی خوب و پرگل را به نمایش گذاشتیم. ما به حق شایسته  این پیروزی پرگل مقابل  بحرین بودیم.

وی با یادآوری اینکه اولین بازی ملی رسمی خود را مقابل بحرین انجام داده است گفت:  درست نیست من در مورد عملکرد خودم اظهار نظر کنم. بهتر است مربیان در این خصوص اظهار نظر کنند.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان با یادآوری اینکه تیم ملی فوتبال ایران کم کم به انسجام لازم و هماهنگی لازم می رسد افزود: پیش بینی پیروزی قابل بحرین را می کردیم اما نه با 6 گل.

وی همچنین تصریح کرد: شک نکنید تیم ملی به جام جهانی صعود می کند همه تلاشمان بر این است که به این مهم دست یابیم.

ایران و بحرین

آندرانیک تیموریان هافبک گلزن تیم ملی کشورمان در دیدار مقابل بحرین در خصوص این مسابقه گفت: باخت سه بر یک مقابل تیم ملی بحرین در مقدماتی جام جهانی 2002 را به گونه پاک کردیم که دیگر در ذهن هیچ ایرانی نماند. ما با پاک کن آن شکست را از ذهن مردم پاک کردیم؟

وی نیز به مانند دیگر ملی پوشان تمرین خوب روزهای گذشته را در مورد برتری این تیم مقابل بحرین خواند و گفت: خدا را شکر می کنم که به یک پیروزی خوب و پرگل رسیدیم و توانستیم صدر جدول را حفظ کنیم.

وی در خصوص اخراج بازیکن  تیم ملی فوتبال بحرین در دقایقی ابتدایی مسابقه گفت:  بازیکن بحرین تکل بچه گانه ای زد و باعث شد فشار زیادی به تیمش وارد شود و در عین حال روند مسابقه به سود ما تغییر کند.

وی از اهمیت برتری پرگل مقابل بحرین یاد کرد و افزود: با وجود این پیروزی و صدرنشینی در گروهمان راه طولانی تا جام جهانی پیش رو داریم.

وی با اشاره به حرفهایی که کارلوس کی روش در بین دو نیمه به بازیکنان تیم ملی زده است گفت: کی روش حرفهای دوستانه ای به ما زد و نقاط ضعفی که در نیمه اول داشتیم را گوشزد کرد که همین مسئله باعث شد در نیمه دوم به مراتب بهتر کار کرده و پیروز شویم.

کریم انصاری فرد مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان نیز در خصوص برتری این تیم مقابل بحرین گفت: خیلی زود است در مورد صعود به جام جهانی حرف بزنیم اجازه بدهید به مراحل بعد صعود کنیم آن وقت راحت تر و بهتر می شود در این خصوص اظهار نظر کرد.

وی گفت: مهم نیست که من نیمکت نشین باشم مهم پیروزی تیم ملی و گلزنی ام بود که محقق شد.

وی به نقش تعیین کننده هواداران اشاره کرد و افزود: مستحق پیروزی با شش گل مقابل بحرین بودیم و اگر دقت می کردیم میتوانستیم بیش از این هم گل بزنیم.

تیم ملی فوتبال کشورمان بابرتری قاطع مقابل بحرین جایگاه خود در صدر گروه پنجم از مرحله سوم مسابقات انتخاب جام جهانی 2014 در قاره آسیا را حفظ کرد تا همچنان شانس اول صعود از این گروه به مرحله چهارم رقابت ها باشد.

بخش ورزشی تبیان


منبع: مهر