تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی پرگل ایران برابر بحرین گفت: من می‌خواهم به تمام بازیكنان ایران و فوتبال ایران به خاطر این پیروزی بزرگ تبریك بگویم. بازیكنان من توانایی‌شان را در این بازی به نمایش گذاشتند اما این تنها یك قدم برای صعود از این مرحله
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کی روش: تماشاگران عالی بودند


سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی پرگل ایران برابر بحرین گفت: من می‌خواهم به تمام بازیكنان ایران و فوتبال ایران به خاطر این پیروزی بزرگ تبریك بگویم. بازیكنان من توانایی‌شان را در این بازی به نمایش گذاشتند اما این تنها یك قدم برای صعود از این مرحله بود.


کارلوس کی روش

كارلوس كی‌روش پس از پیروزی 6 بر صفر ایران برابر بحرین در نشست خبری گفت: در ابتدا می‌خواهم از همه حمایت‌هایی كه در این بازی از ما توسط هواداران صورت گرفت تشكر كنم. آن‌ها ما را به جلو بردند و با انرژی‌شان به ما كمك زیادی كردند. حمایتی كه در این بازی صورت گرفت، فوق‌العاده بود.

وی افزود: دوم می‌خواهم از بازیكنانم تشكر كنم. آن‌ها عملكرد فوق‌العاده‌ای داشتند. دیدار بسیار حساسی بود و ممكن بود بعضی از بازیكنان ما درگیر احساسات شوند كه خوشبختانه این طور نشد. به همه بازیكنان و حتی آن‌هایی كه به خاطر مسائل تاكتیكی روی نیمكت بودند، تبریك می‌گویم. ما به این پیروزی بسیار ممطئن بودیم، چون من به بازیكنانم ایمان داشتم.

وی افزود:‌ قبل از بازی تنها یك چیز در ذهن‌مان بود. این كه پیروز شویم و به جلو برویم. ما در این مرحله بازی به بازی فكر می‌كنیم و قدم به قدم امتیاز می‌گیریم اما 6 گل نتیجه خاصی بود.

كی‌روش در پاسخ به این سوال كه عملكرد تیم ملی به خاطر برنامه‌های تاكتیكی شما بود یا اخراج بازیكن بحرین؟ گفت: چیزی كه اهمیت دارد این است كه ما 6 گل زدیم و 3 امتیاز گرفتیم. در دفاع و حمله عالی كار كردیم و این پیروزی یك گام به جلو بود. هر سه امتیاز را گرفته‌ایم اما هنوز كارمان تمام نشده است.

كی‌روش درباره اینكه بازیكنان ایرانی خیلی زود در گلزنی سیر می‌شوند اما امروز عملكرد متفاوتی داشتند، گفت: ما بازیكنان باكیفیتی داریم و از آن‌ها خواسته‌ام كه از فوتبال لذت ببرند.

خبرنگاری از كی‌روش درباره خروج زودهنگامش از زمین پیش از پایان نیمه نخست پرسید و گفت كه بین دو نیمه به بازیكنان چه گفتی كه كی‌روش گفت: پیش از بازی برنامه‌ای دارید اما وقتی بازی آغاز می‌شود حریف به گونه‌ای دیگر بازی می‌كند كه باید برنامه دومی در ذهن داشته باشید. در آن لحظات تنها به برنامه دوم فكر می‌كردم و این مسائل را با بازیكنان در میان گذاشتم. به هر حال وقتی در دو بازی در تهران این همه گل می‌زنیم باید تبریك بگویم.

کی روش سرمربی تیم ملی ایران

وی در پاسخ به این سوال كه آیا برای بازی قطر و اندونزی نفری را به جاكارتا فرستاده بودید؟ گفت: كسی از ما در آنجا حضور نداشت اما فیلم بازی را درخواست كرده‌ام و این فیلم مورد آنالیز قرار خواهد گرفت.

كی‌روش در پاسخ به این سوال كه آیا بازیكنان به اصرار شما در پرس حریف پاسخ مثبتی دادند؟ گفت‌: ما خیلی خوب كار كردیم. بحرین را دست كم نگیرید. درست است كه آن‌ها با این نتیجه به ما باختند اما تیم خطرناكی هستند. وقتی بازیكنان ما 90 دقیقه كامل تمركز دارند این نشان می‌دهد كه كارمان خوب بوده است. من بار دیگر از فلسطین تشكر می‌كنم كه ما را برای این بازی آماده‌تر كرد. ما هم خوب دفاع كردیم و هم خوب حمله. این كه 6 گل ما توسط 6 بازیكن متفاوت به ثمر رسید نشان می‌دهد كه تیم قدرتمندی داریم.

كی‌روش درباره اینكه بازیكنان ایرانی خیلی زود در گلزنی سیر می‌شوند اما امروز عملكرد متفاوتی داشتند، گفت: ما بازیكنان باكیفیتی داریم و از آن‌ها خواسته‌ام كه از فوتبال لذت ببرند.

در پایان نشست خبری كی‌روش، خبرنگاری از سرمربی تیم ملی پرسید كه نمازی وقتی به تیلور گفت كه بازی خوبی بود، مربی انگلیسی بحرین جواب داد بازی خوبی بود اما تنها در 30 ثانیه اول! كی‌روش در این باره به ایسنا گفت: باید بگویم بازی خیلی خوبی انجام دادیم. 3 امتیاز گرفتیم و یك گام پیش رفتیم. من به تیلور حق می‌دهم كه چنین حرفی زده باشد. به هر حال رویارویی با تیم قدرتمند ایران با 10 نفر كار آسانی برای هیچ تیمی در آسیا نیست.

بخش ورزشی تبیان


منبع: ایسنا