تبیان، دستیار زندگی
انیمیشن ، «چنین حکایت کنند» در 13 قسمت 11 دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمد گودرزی به همت صدا و سیمای مرکز همدان تولید می‌شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

كارتونی از مثل‌های همدانی


انیمیشن «چنین حکایت کنند» در 13 قسمت 11 دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمد گودرزی به همت صدا و سیمای مرکز همدان تولید می‌شود.


«چنین حکایت کنند»

انیمیشن «چنین حکایت کنند» در 13 قسمت 11 دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمد گودرزی به همت صدا و سیمای مرکز همدان تولید می‌شود.

گودرزی گفت: این مجموعه پنج ماه پیش تولید داشته است و از شهریور ماه 1389 تولید آن آغاز شده است.

وی با بیان اینکه هشت قسمت از این مجموعه تولید شده است، اظهار امیدواری کرد: تا پایان سال جاری این مجموعه آماده‌ی پخش خواهد شد. وی ابراز كرد: در هر قسمت از این مجموعه حکایت‌ها یا ضرب‌المثل‌های بومی استان همدان، با استفاده از فضا و کاراکترهای محلی برای گروه سنی کودک و نوجوان طراحی شده است تا بتواند ارتباط خوبی با مخاطبانش برقرار كند.

در هر قسمت از این مجموعه حکایت‌ها یا ضرب‌المثل‌های بومی استان همدان، با استفاده از فضا و کاراکترهای محلی برای گروه سنی کودک و نوجوان طراحی شده است تا بتواند ارتباط خوبی با مخاطبانش برقرار كند.

وی درباره‌ی نحوه انتخاب ضرب المثل‌ها گفت: این ضرب المثل‌ها از طریق تحقیقات میدانی و کتابخانه‌یی تنظیم و گردآوری شده است. گودرزی با بیان اینکه در تولید این مجموعه از تکنیک دو بعدی استفاده شده است، بیان كرد: برای ایجاد جذابیت بیشتر، داستان‌ها در قالب طنز مطرح می‌شود تا مخاطبان رضایت بیشتری داشته باشند. مجموعه انیمیشن «چنین حکایت کنند» به نویسندگی محمدمهدی خدا کرمی، طراحی مینا خدایاری، طراحی میانی محبوبه کریمی و سمیه بیات، بک راند شادی دل پاک، زمان بندی و کامپوزیت پریسا قنوت و رنگ و اسکن نفیسه فامیل شکریان تهیه و تولید می‌شود.

بخش سینما و تلویزیون تبیان


منبع:ایسنا