تبیان، دستیار زندگی
معرفی مختصر کتاب های «آداب معاشرت در محیط کار»، «روابط عمومی » و «خدمات مشتری».
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

از مجموعه ی به زبان آدمیزاد


معرفی مختصر کتاب های «آداب معاشرت در محیط کار»، «روابط عمومی » و «خدمات مشتری».


«آداب معاشرت در محیط کار»
«آداب معاشرت در محیط کار»

نویسنده: سوفاکس

مترجم: آزیتا زمانی

ناشر: هیرمند

چطور می‌توان روابط انسانی را در بازار مدرن جهانی امروز اداره کرد؟ نگران نباشید. این کتاب راهنما که به قلم دو کارشناس حرفه‌ای در زمینه آداب و معاشرت نوشته شده راه را به شما نشان می‌دهد. مواردی از قبیل رسیدگی به چالش‌های ای‌میلی تا سرگرم کردن مشتریان خارجی را در این کتاب می‌آموزید و در می‌یابید که چطور در هر موقعیت کاری، رفتاری حرفه‌ای داشته باشید. نویسنده این کتاب، مدیریت شرکت اتیکت سروایول (مرکز مشهوری در آموزش آداب معاشرت) را بر عهده دارد.

«خدمات مشتری»
«خدمات مشتری»

کارن لی‌لاند - کیت بی‌لی

مترجم / مصحح: ژاله بیات‌سرمدی

ناشر: هیرمند

امروزه در دوره‌ای که رقابت در حد بالایی است، ارائه کالاهای مناسب و بازاریابی خود تنها کافی نیست. برای رسیدن به موفقیت شما به خدمات‌دهی خوب نیاز دارید. نسخه اصلاح شده که به مقوله‌های اینترنت و ای‌میل، راه‌حل‌های جدید و خیلی نکات دیگر نیز پرداخته است. راهنمای کلیدی شما در ارتقای خدمات‌دهی و موفقیت در هزاره جدید است. کارن لی لاند و کیت بی‌لی موسسان گروه مشاوره استرلینگ هستند که شرکتی بین‌المللی است در امر مشاوره و آموزش خدمات‌دهی تخصص دارد. مشتریان آنها شرکت‌هایی مثل اوراکل، آی بی ام و ... هستند.

«روابط عمومی »
«روابط عمومی »

اریک یاوربوم و باب بلای

مترجم: بنفشه فرهمندی

انتشارات کاروان

می‌توان روابط عمومی به زبان آدمیزاد را به عنوان "بنگاه روابط عمومی کوچک شخصی" فرض کرد. از طریق این کتاب هر آن‌چه برای انجام روابط عمومی خود احتیاج دارید، از قبیل: ایده‌ها، فهرست اقلام مورد نیاز، فرم‌ها، مدارک و مراجع در بسته‌ای با قابلیت استفاده آسان و کاملا قابل فهم، در اختیار شماست. با استفاده از این کتاب می‌توانید محصول یا خدمات خود را در هر زمان و هر مکانی که بخواهید به همه معرفی کنید ـ در روزنامه‌ها، مجلات، جراید بازرگانی، تلویزیون، رادیو، اینترنت ـ تا این که مردم در مورد آن‌چه ارایه می‌دهید، اطلاع یابند و برای خرید آن به شما مراجعه کنند. نتیجه چیست؟ شهرت، شناخته شدن، آگاهی، تحقیقات، سفارش‌های بیشتر و پول!

چه بخواهید تنها یک آگهی مطبوعاتی برای اعلام افتتاحیه باشکوه خود منتشر کنید یا به طرح یک برنامه روابط عمومی بپردازید، روابط عمومی به زبان آدمیزاد به شما نشان می‌دهد چگونه حداکثر بهره خود را از تلاش‌تان بگیرید. اگر بخواهید کار روابط عمومی‌تان را خودتان انجام دهید، به تعداد کافی مثال و نمونه و روش پیدا می‌کنید که نام محصول خود را برای چندین سال آینده در ذهن عموم ثبت کنید. اگر ترجیح می‌دهید شخصی را برای انجام امور روابط عمومی‌تان استخدام کنید، این کتاب به شما کمک می‌کند مشاور یا بنگاه روابط عمومی مناسب را پیدا کنید و به کار گیرید و بعد هم در مورد کاری که آن‌ها برای‌تان انجام می‌دهند، آگاهانه قضاوت کنید و در مواردی هم کمک‌شان بکنید.

فرآوری: رویا فهیم

بخش کتاب و کتابخوانی تبیان


منابع: انتشارات هیرمند ، انتشارات کاروان