تبیان، دستیار زندگی
رضا مهماندوست شایعات مطرح شده مبنی بر این ‌كه وی در تورنمنت منچستر برای پذیرش هدایت تیم ملی انگلیس با مقامات فدراسیون این كشور مذاكره كرده است، را به شدت تكذیب كرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سردرگرمی در تکواندو


با رایزنی‌های كمیته ملی المپیك، به احتمال فراوان رضا مهماندوست به راس تیم‌های ملی تكواندو ایران باز می‌گردد.


مهماندوست

پس از این كه در روزهای گذشته رضا مهماندوست نسبت به حقوقش اعتراض كرد و گفت كه نمی‌خواهد كارش را در تیم ملی تكواندو ادامه دهد، فدراسیون تكواندو نیز با این استعفای شفاهی موافقت كرد و موجی از دل نگرانی‌ها در مورد المپیكی‌های تكواندوهای ایران به وجود آید.

اما با توجه به اهمیت این موضوع و حل مشكلات و سوء تفاهم‌های به وجود آمده بین مسئولان فدراسیون تكواندو، كمیته ملی المپیك از صبح روز گذشته(دوشنبه) به صورت فعال وارد موضوع شده و با برگزاری نشست‌های مختلف در دفتر بهرام افشارزاده قرار است كه موضوع هر چه زودتر حل شود.

امروز دبیر كل كمیته ملی المپیك كه اصلی‌ترین برنامه‌اش را حل مشكل به وجود آمده بین رضا مهماندوست و فدراسیون تكواندو قرار داده، نشستی چند ساعته با رییس فدراسیون تكواندو داشت. پس از آن نیز با افراد مختلفی از جمله پیشكسوتان این رشته و هادی ساعی ـ قهرمان دو دوره المپیك در تكواندو نیز مشورت داشته و از مهم‌ترین مواردی كه باعث شده بسیاری از شایعات را از بین ببرد، حمایت هادی ساعی از ادامه مربیگری مهماندوست در تیم‌های ملی بوده است.

ساعی در مشاوره‌های خود اعلام كرده كه تاكنون زحمت تیم ملی را مهماندوست كشیده و از این پس نیز بهتر است او این كار را ادامه دهد.

در همین راستا قرار است عصر امروز رضا مهماندوست نیز به دفتر افشارزاده در كمیته ملی المپیك برود تا موضوع حل مشكل بین او و فدراسیون تكواندو به صورت جدی‌تر رو به جلو حركت كند.

از مهم‌ترین نكته‌هایی كه امروز در نشست‌های صورت گرفته مطرح شده، این است كه برخی مصاحبه‌ها و گفت و گو‌های غیر ضرور باعث حادتر شدن موضوع شده و اگر این گفت و گو‌ها تاكنون در رسانه‌های گروهی صورت نمی‌گرفت، مشكلات چنین عمقی را پیدا نمی‌كرد. با این وجود طرفین درگیر در این ماجرا باید سعه صدر بیشتری داشته باشند و با درك شرایط موجود و رعایت منافع ملی از همه توان استفاده كنند تا تیم ملی تكواندوی ایران در بازی‌های المپیك لندن بهترین نتیجه‌ ممكن را به دست آورد.

دستیابی به دو مدال طلای المپیك لندن توقعی دور از دسترس از تكواندوی ایران نیست كه رسیدن به این افتخار بزرگ نیاز به تلاش و از خود گذشتگی‌های بسیار دارد.

بخش ورزشی تبیان


منبع: ایسنا