تبیان، دستیار زندگی
شب های شعر " با راست قامتان " به مناسبت فاجعه هفتم تیر در مسجد بلال سازمان صدا و سیما برگزار می شود. بنا بر اعلام اداره کل روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد فاجعه هفتم تیر و شهادت شهید م...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شب های شعر " با راست قامتان " برگزار می شود


شب های شعر " با راست قامتان " به مناسبت فاجعه هفتم تیر در مسجد بلال سازمان صدا و سیما برگزار می شود.

بنا بر اعلام اداره کل روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد فاجعه هفتم تیر و شهادت شهید مظلوم آیت الله دکتر سیدمحمد بهشتی و هفتاد و دو تن از یاران با وفای امام (ص) و انقلاب، شاعران برجسته و ادیبان سرشناس و نام آور کشور گردهم می آیند تا یاد و خاطره آن راست قامتان جاودانه تاریخ را در محفلی گرم و صمیمی با حضور بازماندگان آن حادثه و خانواده معظم آن شهیدان زنده سازند.

بنابراین گزارش و به نقل از حسین شمسایی دبیر مراسم شب های شعر "با راست قامتان" ، این مراسم طی دو شب روزهای شنبه سوم و یکشنبه چهارم تیرماه بعد از نماز مغرب و عشاء با همکاری مجتمع فرهنگی بلال و ستاد برگزاری مراسم هفتم تیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مسجد بلال سازمان صدا و سیما برگزار می شود.

در این محفل شعر و ادب شاعرانی همچون حمید سبزواری، مشفق کاشانی، بهجتی اردکانی، عباس براتی پور، عبدالجبار کاکایی، علی رضا قزوه، مصطفی محدثی، بهمن صالحی، غفورزاده شفق ، سیدرضا موید، جهان اسرافیلی، فاطمه طارمی، انسیه موسویان و دیگر شاعران شعرخوانی می کنند.

لینک:

ترانه بارون