تبیان، دستیار زندگی
وسیلین ماتیچ سرمربی تیم ملی بسکتبال بامداد امروز به کشور خود بازگشت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ماتیچ رفت


وسیلین ماتیچ سرمربی تیم ملی بسکتبال بامداد امروز به کشور خود بازگشت.


ماتیچ

قرارداد میان فدراسیون بسکتبال و ماتیچ پس از پایان مسابقات جام ملتهای آسیا به اتمام رسیده بود و با تمدید نشدن این قرارداد توسط فدراسیون، کار مربیگری وی با تیم ملی ایران به انتهای خط رسید.

وسیلین ماتیچ در سال 2008 و پس از بازگشت تیم ملی کشورمان از مسابقات المپیک پکن هدایت تیم بسکتبال ایران را بر عهده گرفت.

قهرمانی جام ملتهای آسیا در سال 2009، حضور در مسابقات جام جهانی ترکیه در سال 2010 ، کسب مدال برنز بازیهای آسیایی گوانگجو و سه دوره قهرمانی غرب آسیا از مهمترین افتخاراتی بوده که وی موفق شد با تیم ملی ایران بدست آورد.

سایت فدراسیون بسكتبال نوشت: ماتیچ امسال نیز می توانست با کسب یک قهرمانی دیگر در جام ملتها و راهیابی به مسابقات المپیک لندن، به روند افتخار آفرینی ایران ادامه دهد ولی صد افسوس که این امر محقق نشد تا بسکتبال ایران بدون ماتیچ برای آینده خود برنامه ریزی نماید.

به طور حتم اگر قرار باشد مربی دیگری به جای وسلین ماتیچ در راس تیم ملی بسکتبال قرار بگیرد، از یک مربی تواناتر استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم این افت و نزول ایجاد شده در تیم ملی را جبران کنیم

همچنین مشحون در گفت گویی اعلام کرد: به طور حتم اگر قرار باشد مربی دیگری به جای وسلین ماتیچ در راس تیم ملی بسکتبال قرار بگیرد، از یک مربی تواناتر استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم این افت و نزول ایجاد شده در تیم ملی را جبران کنیم. ضمن اینکه وزات ورزش باید خیلی جدی به فکر بسکتبال باشد تا بتوانیم با استفاده از امکاناتی بهتر شرایط جدیدی را برای تیم ملی ایجاد کنیم.

بخش ورزشی تبیان


منبع: ایسنا