تبیان، دستیار زندگی
پری صابری «لیلی ‌و مجنون» را از 22 تیر ماه به مدت 45 شب در تالار وحدت روی صحنه می‌برد. تمام دیالوگ‌های نمایش از اشعار نظامی شكل گرفته‌ و ابیاتی از شعر حافظ و مولانا به عنوان شواهدی برای ارتباط با بزرگان عرفان مورد استفاده ق...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تالار وحدت میزیان «لیلی ‌و مجنون»


پری صابری «لیلی ‌و مجنون» را از 22 تیر ماه به مدت 45 شب در تالار وحدت روی صحنه می‌برد.

تمام دیالوگ‌های نمایش از اشعار نظامی شكل گرفته‌ و ابیاتی از شعر حافظ و مولانا به عنوان شواهدی برای ارتباط با بزرگان عرفان مورد استفاده قرار گرفته‌اند. نمایش «لیلی‌ و مجنون» نظم‌گونه است. خسرو خورشیدی طراحی صحنه و لباس این نمایش را بر عهده دارد و نادر رجب‌پور طراحی حركات را انجام می‌دهد. فرشید صفاری طراحی پوستر و بروشور و ساخت یك فیلم ویدئویی برای نمایش را بر عهده دارد.

در این نمایش یارتا یاران نقش مجنون، دریا آشوری و نرگس خردمند نقش لیلی، آتش تقی‌پور و اسماعیل محمدی پدر مجنون و محمد احدی پدر لیلی را بازی می‌كنند، از دیگر بازیگران نمایش می‌توان به غدیر عیدی‌زاده، پرویز بزرگی، شاهین ریسه، مهدی طبیبی، بهنام جوادیان، فرشته نوید،الهه طائبی و حمیدرضا خلیلی اشاره كرد.

پری صابری درباره زمان اجرای نمایش به فارس گفت: این نمایش از 22 تیر به مدت 45 شب در تالار وحدت اجرا می‌شود كه كارهای جانبی نمایش نیز به پایان رسیده است.

بر این اساس، پیش‌فروش بلیت‌های نمایشی از هفته آینده آغاز شده و بلیت‌های هفته اول اجرای نمایش پیش فروش می‌شوند. به گفته مدیر روابط عمومی این نمایش، بخشی از درآمد نمایش به انجمن حمایت از كودكان سرطانی (محك) و بخشی نیز به بم اختصاص دارد.

لینک:

تبریك مسجد جامعی به كیارستمی و صابری

راهی که نه راه من است

راهی که نه راه من است (2)