تبیان، دستیار زندگی
ایران تیم بیست و پنجم جام جهانی فوتبال پایان بازیهای دور مقدماتی رقابتهای جام جهانی آلمان اعلام شد؛ تیم ملی فوتبال ایران درجای بیست و پنجم رده بندی رقابتهای جام جهانی 2006 آلمان قرارگرفت. به گزارش خبرگزاری" مهر" به نقل ازسا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
ایران تیم بیست و پنجم جام جهانی فوتبال

ایران تیم بیست و پنجم جام جهانی فوتبال

پایان بازیهای دور مقدماتی رقابتهای جام جهانی آلمان اعلام شد؛


تیم ملی فوتبال ایران درجای بیست و پنجم رده بندی رقابتهای جام جهانی 2006 آلمان قرارگرفت.

به گزارش خبرگزاری" مهر" به نقل ازسایت خبری جام جهانی با پایان رقابتهای مرحله اول مسابقات جام جهانی، رده بندی تیمهای هفده تا سی و دوم جام جهانی مشخص شد.

در این رده بندی تیم ایران با کسب یک امتیاز و تفاضل گل 4 - بالاتر ازتیمهای ترینیداد و توباگو، ژاپن، عربستان، توگو، کاستاریکا و صربستان قرارگرفت و به همراه آمریکا به مقام بیست و پنجم رقابتها دست یافت.

تیم ایران درمیان آسیایی ها به رتبه دوم دست پیدا کرد. در میان آسیایی ها، کره با 4 امتیاز و تفاضل گل 1- درجای هفدهم قرار دارد ( این درحالی است که استرالیا و مکزیک در رقابتهای دور دوم با اختلاف 2 گل شکست نخورند.) ایران بیست و پنجم است و دوتیم عربستان و ژاپن با عملکرد کاملاً یکسان درجای بیست وهشتم مشترک قراردارند. در این رده بندی صربستان با 10 گل خورده و تنها 2 گل زده و بدون کسب امتیاز تیم سی و دوم جهان است.

جالب اینکه درمیان تیمهای صعود کرده به مرحله دوم مکزیک و استرالیا با کسب 4 امتیاز ضعیف ترین تیمها ازنظرآمار هستند و چهارتیم برزیل، پرتغال، آلمان و اسپانیا با کسب تمام امتیازات ممکن قدرتمندترین ها به حساب می آیند.