تبیان، دستیار زندگی
خبرنگار سابق «پیپل» گفته این هفته نامه تا قبل از 2006، موبایل آدم های معروف را هک می کرده تا به اطلاعات شخصی شان دست پیدا کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بکام، قربانی هکر موبایل ها


خبرنگار سابق «پیپل» گفته این هفته نامه تا قبل از 2006، موبایل آدم های معروف را هک می کرده تا به اطلاعات شخصی شان دست پیدا کند.


بکام
دیوید براون که تا قبل از اخراج برای پیپل کار می کرده، در نامه ای که برای دادگاه نوشته و در آن از پیپل شکایت کرده، نوشته :« چند روش غیر قانونی برای سرک کشیدن در زندگی خصوصی افراد مورد استفاده قرار می گرفت و به نظرم اگر این افراد می دانستند که جاسوسی شان را می کنند، شکایت می کردند...» جالب این جا است که این خبر را «اسکای » منتشر کرده. اسکای متعلق به روپرت مردوخ، مالک «نیوز آو د ورلد» است و «نیوز آو د ورلد» هم چند وقت پیش به خاطر اتهامی مشابه تعطیل شد. اسکای ادعا کرده، پرستار بچه های دیوید بکام از جمله افرادی بوده که موبایل شان هک شده. ترینیتی میرر، مالک پیپل و روزنامه میرر، این حرف ها را رد کرده است:« همه خبرنگاران ما در حیطه قوانین کار می کنند و هیچ چیزی که غیر از این باشد را ندیده ایم...» یکی از شواهدی که براون برای حرف هایش آورده، این است که پیپل به کمک هک کردن موبایل پرستار بچه های بکام، روی جلدش مفصل درباره آنها مطلب رفته و نوشته بکام از سر عصبانیت چند تا پیام برای پرستار فرستاده:« کمپانی در عرض کمتر از یک ماه به بکام غرامت کلانی داد چون می دانست در هیچ دادگاهی نمی تواند از موبایل هک شده به عنوان مدرک استفاده کند.» جالب این که براون در 2006 از پیپل اخراج شده و این نامه را در 2007 برای دادگاه نوشته تا از اخراج ناعادلانه اش شکایت کند اما بعد از اینکه با پیپل به توافق رسیده، دیگر از این نامه استفاده نشده و براون پای یک برگه را امضا کرده که رازدار باقی بماند. حالا اسکای این ماجرا را فاش کرده است.

بخش ورزشی تبیان


منبع : خبرآنلاین