تبیان، دستیار زندگی
دکتر جاسبی ،رییس دانشگاه آزاد اسلامی ، به همراه تنی چند از مسوولین این دانشگاه ، روز چهارشنبه مورخ 31/3/1385 از ساعت 10 لغایت 12 میهمان تبیان بودند. ایشان در هنگام ورود مورد استقبال دکتر طالب پور مدیر عامل و دیگر مسئولین مو...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازدید دکتر جاسبی رییس دانشگاه آزاد اسلامی از تبیان


دکتر جاسبی ،رییس دانشگاه آزاد اسلامی ، به همراه تنی چند از مسوولین این دانشگاه ، روز چهارشنبه مورخ 31/3/1385 از ساعت 10 لغایت 12 میهمان تبیان بودند. ایشان در هنگام ورود مورد استقبال دکتر طالب پور مدیر عامل و دیگر مسئولین موسسه تبیان قرار گرفتند.

در ابتدای این دیدار، دکتر طالب پور ، به تشریح فعالیت های موسسه پرداخته و دکتر جاسبی را در جریان فعالیت های آن قرار دادند و زمینه همکاری های متقابل را بررسی کردند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی سپس با بازدید از قسمت های مختلف موسسه از جمله معاونت اطلاع رسانی و حضور در بخشهای مختلف آن از نزدیک فعالیت های این معاونت را مشاهده نمودند و اقدامات این معاونت را در راستای تحقق سیاست های مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی دانستند.

در ادامه دکتر جاسبی با حضور در مدرسه اینترنتی تبیان تلاش موسسه تبیان در گسترش آموزش مجازی را ستودند.

ایشان سپس به بازدید از معاونت اینترنت و شبکه پرداخته و با توضیحات مسوولین این معاونت با فعالیت های این معاونت از قبیل طرح مساجد ، پروژه IDC و شبکه اینترانت ملی تبیان آشنا شدند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در بازدید از معاونت مالتی مدیای موسسه در جریان تولیدات نرم افزاری تبیان و نحوه تولید آن ها قرار گرفتند.

وی همچنین با حضور در مدیریت پژوهش تبیان با نحوه تامین اطلاعات و محتوا در این مدیریت آشنا شدند.

جلسه ی پرسش و پاسخی نیز با حضور خبرنگاران، رسانه های گروهی ،مسؤولین و کارکنان موسسه برگزار شد که دکتر جاسبی ضمن ایراد سخنانی به برخی از سؤالات مطروحه از طرف خبرنگاران و کاربران تبیان پاسخ دادند.

دكتر جاسبی همچنین در این بازدید با اعلام آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی برای تعامل و همكاری با موسسه فرهنگی تبیان گفت: موسسه تبیان با پشتوانه اسلامی كه دارد به عنوان مجری سیاست های شورای عالی انقلاب فرهنگی می تواند امكانات و اطلاعات بسیار ارزنده ای را در اختیار دانشگاه آزاد اسلامی قرار دهد كه امیدواریم در زمینه ارتقای سطح دانش اسلامی دو طرف همكاری مطلوبی را با هم داشته باشند.

در خاتمه این جلسه از سوی دکتر طالب پور هدیه ای به رسم یادبود به همراه مجموعه ای از نرم افزارهای تولیدی موسسه تبیان به دکتر جاسبی و همراهان ایشان دكتر رهنمای رودپشتی معاون دانشجویی و دكتر ترابی معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی اهدا شد.

روابط عمومی موسسه تبیان