تبیان، دستیار زندگی
انصاری فرد: امیدوارم تیم ملی بدون امتیاز آلمان را ترک نکند با یاورزاده وصلاح حسن قرارداد بسته‌ایم، با بادامکی خواهیم بست محمد حسن انصاری فرد گفت: پرتغال یکی از تیم‌های خوب و پرقدرت اروپا است، اما؛ ایران می‌توانست بازی‌های ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
انصاری فرد: امیدوارم تیم ملی بدون امتیاز آلمان را ترک نکند

انصاری فرد: امیدوارم تیم ملی بدون امتیاز آلمان را ترک نکند

با یاورزاده وصلاح حسن قرارداد بسته‌ایم، با بادامکی خواهیم بست


محمد حسن انصاری فرد گفت: پرتغال یکی از تیم‌های خوب و پرقدرت اروپا است، اما؛ ایران می‌توانست بازی‌های بهتری انجام دهد.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تصریح كرد: هر چند ملی پوشان ایرانی هم بازی‌های نسبتاً خوبی انجام دادند؛ اما، در نهایت پرتغال از روی حرفه ای‌گری وتجربه نتیجه را به نفع خود تغییر داد.

انصاری فرد معتقد است، اگر تیم ملی مقابل مکزیک مرتکب اشتباهات فردی نمی شد، در بازی با پرتغال نتیجه بهتری به دست می‌آورد.

او می‌گوید: کسب امتیاز مقابل مکزیک می توانست انگیزه‌ها را برای پرتغال بیشتر کند. در مجموع پرتغال را از نظر کار گروهی تیم جالبی ندیدم. به اعتقاد من مکزیک تیم بهتری از پرتغال بود؛ ولی آنها بازیکنان خلاق و غیر قابل پیش بینی نظیر فیگو، دکو، پائولتا و رونالدو داشتند که برای ایران مشکل ساز شدند.

وی افزود: در این بازی فیگو بهتر از بقیه بود. او عامل اصلی شکست ایران بود. اگر یک بازیکن مأمور مستقیم مهار فیگو می‌شد، شرایط بهتر پیش می رفت.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در مورد بازی آخر با آنگولا می‌گوید: آنها تیم خطرناکی هستند. نباید آنها را دست کم گرفت، ما باید در بازی با آنگولا با تمام وجود بازی کرده وامتیاز بگیریم. در حال حاضر کره 4 امتیازی است، ژاپن و عربستان هم هر یک 1 امتیاز دارند و ایران باید حتماً امتیاز بگیرد تا ضعیف ترین تیم آسیایی نباشیم.

مدیر عامل پرسپولیس هم‌چنین درباره وضعیت نهایی بازیکنان جدیدگفت: تاکنون با بهشاد یاورزاده و صلاح حسن قرارداد بسته‌ایم، قرارداد حسین بادامکی نیز در ظرف یکی دو روز آینده قطعی می شود.

او در خصوص اردوهای تابستانی و بازی‌های تدارکاتی پرسپولیس گفت: دور جدید تمرین ها از 11 تیر شروع می شود، 24 تیر اردوی دو هفته‌ای تیم در کمپ اشتایرمارک اتریش آغاز می شود. طبق مذاکرات در این اردو با تیم های براتیسلاوا ، لاتزیو و یک تیم دست سومی اتریش بازی می کنیم. ضمن اینکه مذاکراتی با باشگاه ویگان انگلستان هم برای برگزاری بازی دوستانه انجام داده‌ایم و در پایان اردوی اتریش پرسپولیس بلافاصله راهی انگلستان می شود. تا مقدمات بازی با برلی در استادیوم اختصاصی این باشگاه فراهم شود.

وی تاكید كرد: با توجه به اینکه ورزشگاه اختصاصی باشگاه پرستون در دست تعمیر است، مذاکراتی داشتیم تا با این تیم در یک استادیوم دیگر بازی کنیم. بعد به تهران برمی گردیم. اگر لیگ طبق زمان اعلام شده آغاز شود، اردوی آمریکا لغو می شود در غیر این صورت به آمریکا می رویم. تا یک بازی دوستانه با تیم گلکسی و یک باشگاه مکزیکی داشته باشیم.

مدیر عامل پرسپولیس با تأیید مذاکره با نمایندگان پاری سن ژرمن از همکاری دو جانبه پرسپولیس با باشگاه فرانسوی خبر داد و اظهار كرد: از طریق ارتباطاتی که با " دومنیک کاسا گرانده " دروازه بان سابق تیم ملی فرانسه داشتم، جلسه ای با مدیران جدید پاری سن ژرمن برگزار کردیم، در این جلسه از نمایندگان باشگاه دعوت کردم برای تماشای یکی از بازی های پرسپولیس که احتمالا فینال جام حذفی باشد، به تهران بیایند، ضمن اینکه درآینده برای برگزاری یک بازی دوستانه با پاری سن ژرمن مذاکره خواهیم کرد.

وی افزود: با دو اسپانسر خارجی هم مذاکراتی داشتیم که هنوز توافق نهایی در این زمینه حاصل نشده است.