تبیان، دستیار زندگی
پس از ماهها انتظار و پرسش های مکرر اعضای سایت در مورد سرویس وبلاگ تبیان ، TEBLOG نیز به جرگه سرویس دهندگان وبلاگ فارسی پیوست . سایت تبیان در پاسخ به نیاز روزافزون اعضای سایت و در راستای افزایش خدمات خود به کاربران از مدتها قب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

TEBLOG برای اعضای تایید نهایی تبیان


پس از ماهها انتظار و پرسش های مکرر اعضای سایت در مورد سرویس وبلاگ تبیان ، TEBLOG نیز به جرگه سرویس دهندگان وبلاگ فارسی پیوست .

سایت تبیان در پاسخ به نیاز روزافزون اعضای سایت و در راستای افزایش خدمات خود به کاربران از مدتها قبل در تدارک راه اندازی سرویس وبلاگ بود که سرانجام این سرویس با نام TEBLOG از روز دوشنبه 22 خرداد ماه برای اعضای تایید نهایی راه اندازی گردید .

وبلاگ محیطی است که به شما امکان انتشار ایده ها، افکار و دیدگاه های خود را همانند یک روزنامه نگار می دهد. احتیاجی نیست که یک مقاله و یا داستان طولانی بنویسید، بلکه یک وبلاگ نویس ذهنیات خود پیرامون مسایل مورد علاقه اش را ارائه می کند، بدون اینکه این ایده ها به طور کامل بررسی شده باشند .

در حال حاضر سرویس دهنده های وبلاگ های فارسی نظیرپرشین بلاگ،بلاگ اسکای،بلاگفا ؛میهن بلاگ و ... با امکانات و سرویس دهی مناسب به اعضا جای خود را به خوبی میان کاربران اینترنتی در سطح کشور باز کرده اند اما آنچه ممکن است شما را وادارد به جای هر یک از این سرویس ها از TEBLOG استفاده کنید این است که هر کاربر می تواند بدون استفاده از اینترنت و صرفا با کمک اینترانت وبلاگ خود را به روز نماید .

متقابلا بازدید کنندگان وبلاگها نیز به راحتی می توانند از طریق اینترانت وبلاگ مورد نظر خود را مشاهده نمایند .

چگونه با TEBLOG کار کنم ؟

1– مانند هر سرویس وبلاگ دیگر ؛ برای ساخت وبلاگ خود در TEBLOG نخست باید ثبت نام کنید .

2– با مراجعه به نشانی HTTP://TEBLOG.TEBYAN.NET قبل از هر اقدامی متنتوافق نامه سرویس TEBLOG را مطالعه نمایید . ثبت نام در سرویس TEBLOG به منزله قبول کلیه مفاد این توافق نامه است .

3– سپس با کلیک کلید عضویت وارد فرم ثبت نام شوید و با پر کردن کلیه اطلاعات خواسته شده وبلاگ خود را بسازید . توجه داشته باشید که منظور از نام کاربری و رمز عبور همان ای میل عضویت و رمز عبور عضویت شما در سایت تبیان است .

4– پس از پرکردن فرم عضویت و تایید آن وبلاگ شما با این نشانی ساخته می شود :

HTTP://TEBLOG.TEBYAN.NET/YOURWEBLOGNAME/DEFAULT.ASPX

(YOURWEBLOGNAME همان عبارتی خواهد بود که در فرم عضویت شما در قسمت آدرس برای وبلاگ تبیان به انتخاب خودتان ثبت شده است .)

ضمنا وبلاگ را با سایت اشتباه نگیرید. وبلاگ قبل از اینکه به یک سایت شبیه باشد شباهت بسیار زیادی به یک دفتر خاطرات دارد بر خلاف سایت که دارای صفحات متعددی است وبلاگ تنها یک صفحه دارد که تمامی مطالب شما در همین یک صفحه قرار می گیرد و هنگامی که مطلبی را بر روی وبلاگتان پست می کنید دیگران نیز می توانند آن را بخوانند و نظرات خود را در مورد موضوع مورد بحث شما بیان کنند .

ورود شما را به عرصه وبلاگ نویسی تبریک می گوییم و منتظر مطالب روزانه شما در وبلاگ خودتان هستیم

مدیر اجرایی سایت تبیان