تبیان، دستیار زندگی
علی آبادی:مردم و رسانه ها همچنان از تیم ملی فوتبال حمایت كنند معاون رییس جمهوری و رییس سازمان تربیت بدنی تاكید كرد: برای تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی آلمان هیچ چیز تمام نشده است و این تیم می تواند در دو بازی آت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
علی آبادی:مردم و رسانه ها همچنان از تیم ملی فوتبال حمایت كنند

علی آبادی:مردم و رسانه ها همچنان از تیم ملی فوتبال حمایت كنند


معاون رییس جمهوری و رییس سازمان تربیت بدنی تاكید كرد: برای تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی آلمان هیچ چیز تمام نشده است و این تیم می تواند در دو بازی آتی خود به انتظارها جامه عمل بپوشاند.

مهندس محمد علی آبادی در پیامی از اتریش تصریح كرد:زمان برای تیم ملی فوتبال لحظه حساسی است و باید همه كمك كنند تا با همدلی و همبستگی ملی، بازیكنان تیم در شرایطی خوب و بدور از هیجان واسترس، تمریناتشان را پی گرفته و با انگیزه و روحیه بالا آماده دیدار با پرتغال شوند .

وی اضافه كرد: برد و باخت همیشه در میادین ورزش هست و مهم این است كه هر تیم از هرشكستی درس گرفته و دوباره بلند شود و با عزمی دوچنان برای پیروزی از تمام توانش بهره گیرد .

علی آبادی گفت: با وجود شكست در بازی اول، هنوز هم معتقدم تیم ملی فوتبال ایران توان و پتانسیل بالایی دارد و می تواند با بازسازی روحی و فنی با برنامه بهتری دو بازی دیگر خود را پی گرفته و با قدرت معرف فوتبال ایرانی باشد .

رئیس سازمان تربیت بدنی ضمن قدردانی از حمایت رسانه های كشور اعم از صداوسیما و مطبوعات تاكید كرد: از رسانه ها می خواهم در این برهه كه تیم ملی نیاز به آرامش دارد، با همدلی ووحدت نظرهمچنان از تیم ملی فوتبال حمایت همه جانبه ای را انجام دهند و از هر گونه مساله ای كه می تواند برفضای آرامش تیم ملی تاثیر منفی برجای بگذارد، به شدت پرهیز كنند.

وی با اشاره به اینكه ورزشكاران ایران اسلامی همیشه در شرایط سخت، با اتكاء به قدرت لایزال الهی و استعانت از خداوند یكتا، نتایجی در خور توجه و غیر قابل باور خلق كرده اند، گفت: امروز نیز مجموعه تیم ملی اعم از بازیكنان و كادرفنی، عزم خود را جزم كرده اند تا با ارائه بازی های خوب وشایسته، شكست در مقابل مكزیك را به دست فراموشی بسپارند.

بی شك در این راه مردم و دولت همچنان از تیم ملی فوتبال حمایت خواهند كرد وهیچگاه دعای خیرشان را از فرزندان دلیر این مرز وبوم دریغ نخواهند كرد.

مهندس علی آبادی در عین حال اضافه كرد: همانطور كه پیش از این نیز گفته ام انتظار ما از تیم ملی ارائه بازی خوب و جوانمردانه است. اعضای تیم ملی امروز با انگیزه ای دوچندان عزم خود را جزم كرده اند تا با نمایشی قابل قبول در مقابل پرتغال ، دل ایرانیان عزیز را در سراسر كشور ودنیا شاد كنند.

خوشبختانه فضای تیم ملی هم بسیارخوب است و بازیكنان با قدرت تمریناتشان را پی گیر هستند. بی شك پایان جام جهانی، پایان راه فوتبال ایران نیست و مردم مطمئن باشند كه سازمان تربیت بدنی تمام توانش را بكارمی گیرد تا فوتبال همچنان در بستری خوب و رو به جلو ، به پیشرفت هایش در جهان ادامه دهد.