تبیان، دستیار زندگی
گروه كودك و نوجوان: «عمو چارچی» عنوان مجموعه انیمیشنی است كه در صدا و سیمای مركز استان لرستان در حال تولید است و در آن ضرب‌المثل‌های دینی و قرآنی برای كودكان و نوجوانان نقل می‌شود
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نقل ضرب‌المثل‌‌های دینی و قرآنی در انیمیشن «عمو چارچی»
نقل ضرب‌المثل‌‌های دینی و قرآنی در انیمیشن «عمو چارچی»

گروه كودك و نوجوان: «عمو چارچی» عنوان مجموعه انیمیشنی است كه در صدا و سیمای مركز استان لرستان در حال تولید است و در آن ضرب‌المثل‌های دینی و قرآنی برای كودكان و نوجوانان نقل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایكنا) مجموعه انیمیشن «عمو چارچی» به كارگردانی محمدصفار و تهیه‌كنندگی فرامرز شكاری در 13 قسمت 11 دقیقه‌ای و به همت صدا و سیمای مركز لرستان در حال تولید است.

در این مجموعه انیمیشن یك پیرمرد مهربان با نام «عمو چارچی» به نقل ضرب‌المثل‌هایی دینی و قرآنی در جمع كودكان و نوجوانان می‌پردازد تا به این وسیله راه درست زندگی را به آنها نشان دهد.

هر قسمت از این مجموعه در حقیقت نقل یك داستان آموزنده عامیانه اقوام ایرانی است كه با پایان هر داستان، پیرمرد ضرب‌المثل دینی و قرآنی مربوط به داستان را به كودكان و نوجوانانی كه پای صحبت‌های او نشسته‌اند نقل می‌كند و به این واسطه مجموعه‌ای از آموزه‌ها و محتوای دینی و اخلاقی را در اختیار كودكان و نوجوانان مخاطب قرار می‌دهد.

ساخت این مجموعه انیمیشن كه با تكنیك دو بعدی در حال تولید است، در مراحل پایانی قرار دارد و تا پایان آبان سال جاری و با تولید باقیمانده قسمت‌های آن، برای پخش از سیمای مركز لرستان آماده می‌شود.

بخش کودک و نوجوان تبیان


منبع: ملیکا

مطالب مرتبط:

نقاش ها،بشتابند !

خواندن کتاب های خوب

بچه ها جون، خبر

نگاهی به ”‌سه گلدان”‌‌

خبر خبر

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.