تبیان، دستیار زندگی
فقط بعد از دریافت پروانه ی ساخت، خبر فیلم جدیدم را اعلام می کنم. ناصر تقوایی كه نامش به عنوان یکی از كارگردانانی كه درباره‌ی "فرش ایرانی" فیلم می‌سازند ، مطرح شده است، اظهار داشت: هیچ كس تاكنون درباره‌ی این پروژه، با من صحب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ناصر تقوایی:

ساخت فیلم"فرش ایرانی"توسط خودم
را فقط در روزنامه ها خواندم!


فقط بعد از دریافت پروانه ی ساخت، خبر فیلم جدیدم را اعلام می کنم.

ناصر تقوایی كه نامش به عنوان یکی از كارگردانانی كه درباره‌ی "فرش ایرانی" فیلم می‌سازند ، مطرح شده است، اظهار داشت: هیچ كس تاكنون درباره‌ی این پروژه، با من صحبتی نكرده است و من خودم در روزنامه‌ها متوجه ‌شدم كه نام من دراین پروژه هست!

این كارگردان پیشکسوت سینمای ایران گفت: چنین اتفاقی برای سومین بار است كه امسال برای من می‌افتد و نام من در مطبوعات برای ساخت فیلم هایی مطرح می‌شود، كه روح من، نیز از ساخت آنها خبرندارد و خودم در روزنامه‌ها می‌خوانم كه قرار است این فیلم ها را بسازم.

تقوایی ازاهالی رسانه‌ها ومطبوعات درخواست كرد: تا خودش، خبرساخت فیلمی را اعلام نكرده‌ ، خبری را از وی منتشر نکنند .

وی درادامه افزود: طرحی به نام ما تصویب می‌شود، بدون اینكه درجریان باشیم وقراردادی امضا كرده باشیم.

وی همچنین مطرح كرد: از طرفی در این پروژه دوستان و همكاران من فعالیت می‌كنند ، من نمی‌خواهم بیش از این درباره نوع و كیفیت پروژه صحبتی بكنم.

تقوایی كه طی چند سال گذشته ، فیلم های ناتمام «زنگی و رومی» و «چای تلخ» از وی بعد از «كاغذ بی خط» نیمه تمام مانده است درباره‌ی پروژه‌ی جدید فیلمسازی‌اش گفت: هنوزساخت فیلمی قطعی نشده است، فقط با چند تهیه‌كننده وارد مذاكره شدم. قطعا بعد ازاینكه پروانه ساخت بگیرم و همه موارد قطعی بشود،اعلام خواهم كرد.