تبیان، دستیار زندگی
اکنون چندماهی از اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها می‌گذر. نظر شما نسبت به یارانه‌ نقدی؛ تاثیر آن بر اقتصاد، تورم و به خصوص زندگی شما چیست؟ آیا یارانه‌ نقدی کفاف مخارج جدید زندگی شما را می‌دهد؟ در این نظرسنجی شرکت کنید
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نظرسنجی طرح هدف‌مندی یارانه‌ها؛ پس از اجرا

باسمه تعالی

شرکت در نظرسنجی - عضویت در سایت

حضور یکان‌یکان اعضای باشگاه کاربران تبیان و همراهان خوبمان سلام عرض کرده و آرزوی بهترین‌ها را برایشان دارم!

اگر خاطرتان باشد، آذرماه سال گذشته، کمی قبل از اجرای طرح هدف‌مندسازی یارانه‌‌ها، طرح را با سه پرسش به پیمایش گذاردیم و نظر شما را درباره آن جویا شدیم.

برآیند آن نظرسنجی این بود که مردم (شما کاربران عزیز تبیانی) به طرح خوش‌بین بودند، اما از عواقب آن نگران! اکنون پس از گذشت ماه‌ها از اجرای طرح و تکمیل یک‌به‌یک فازهای آن و آزادسازی تمامی کالاهای حمایتی، این طرح را از سه دیدگاه می‌توان بررسی كرد:

1- دولت: که به طرح معتقد، امیدوار و مصرّ است. چنان‌که در اخبار نیز شنیده‌اید، بحث اخیر دولت در این باره، موضوع سه‌برابر شدن یارانه‌های نقدی است.

2- منتقدان طرح در بدنه نظام و کارشناسان امر: که نسبت به آثار طرح، شیوه اجرا و عواقب آن نگران بوده و سؤال دارند.

3- مردم: که طرح و آثار آن را در زندگی خود حس کرده و با آن محشورند.

خوب بود در تکمیل پیمایش انجام شده در پیش از اجرای طرح، نظرسنجی جدیدی فراهم گردد تا به ارزیابی دیدگاه اولیه مردم و بررسی میزان تغییر نگرش ایشان به طرح و آثار آن بپردازد. از این رو، اکنون در پی همین انگیزه به حضور رسیده‌ایم تا شما را به شرکت در نظرسنجی "طرح هدف‌مندی یارانه‌ها؛ پس از اجرا" فراخوانیم.

این نظرسنجی با طرح مجدد پرسش‌های پیمایش اول و نیز با سنجه‌ها و گویه‌های جدید، طرح را به تحلیل خواهد کشید.

پیشاپیش از مشارکت شما در این پیمایش سپاس‌گزاریم و امیدواریم بتوانیم با اتکا به نظرات شما، گامی در راستای روشن شدن آثار این طرح و ارتقای آن برداریم.

شرکت در نظرسنجی

با تقدیر بی‌پایان - باشگاه کاربران تبیان


لازم به ذکر است این نظرسنجی از 3 تا 23 مهرماه 90 در جریان است و تنها اعضای سایت تبیان می‌توانند در آن شرکت کنند.

اگر عضو سایت نیستید، مفتخریم که شما را به باشگاه کاربران تبیان دعوت کنیم. شما می‌توانید از این پیوند به راحتی و در چند ثانیه به رایگان عضو تبیان شده و به باشگاه کاربران تبیان بپیوندید.

قدومتان گل‌باران