تبیان، دستیار زندگی
بازی اول در جام جهانی خواه یا ناخواه دارای جذابیت های خاص خود است و مردم کشور های مختلف می خواهند بعد از مدتها تیم کشور شان را در یک تورنمنت بین المللی تماشا کنند و طبیعی است که قبل از بازی اول در جام جهانی هیجان و شور شوق ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هنوز هیچ چیز تمام نشده است


بازی اول در جام جهانی خواه یا ناخواه دارای جذابیت های خاص خود است و مردم کشور های مختلف می خواهند بعد از مدتها تیم کشور شان را در یک تورنمنت بین المللی تماشا کنند و طبیعی است که قبل از بازی اول در جام جهانی هیجان و شور شوق مردم تیم های شرکت کننده را در بر می گیرد و این هیجان به کالبد تیم ملی نیز منتقل می شود .

با این تعابیر اگر بازی اول برای مردان برانکو بیشتر از بازی های بعدی اهمیت داشته باشد نباید متعجب و نگران باشیم ونکته اصلی اینجاست که اهمیت بیش از حد مسابقه اول نباید باعث کوتاهیدر مسابقات بعدی شود .

ما هنوز دو مسابقه دیگرداریم . هنوز هیچ چیز تمام نشده است و هر کدام از یک تیم های حاضر در این تورنمنت 3 بازی در مرحله گروهی انجام می دهند و سپس در پایان بازی سوم تیم های صعود کننده مشخص می شوند بنابراین با شکست برابر مکزیک باز هم می توانیم به دور بعد صعود کنیم و باید با سخت کوشی بیشتر به این هدف برسیم .

هر چه هست در این مقطع چاره ای نداریم جز اینکه گام های بعدی را با دقت برداریم و فکر نکنیم با از بین رفتن التهاب بازی اول همه چیز تمام شده است .

نه تنها ایران بلکه تمام تیمهای شرکت کننده با پایان یافتن دور اول مسابقات از صعود خود به مرحله بعدی مطمئن نیستند و یا نمی توانند با اطمینان از حذف خود سخن بگویند واین تردید نیز در مورد شاگردان برانکو صدق می کند فوتبالیست های ایرانی در بسیاری از مقاطع بیش از خوب هستند و حتما به یاد دارید بازی تاریخی برابر استرالیا و یا بازی دربرابر ایرلند که منجر به پیروزی ملی پوشان کشورمان شد و یا در همین بازی های مقدماتی جام جهانی که در عرض چند دقیقه نتیجه بازی با قطر را به سود خود بر گرداندو بازی در برابر کره و....

بنابراین ما هم مثل شما امیدواریم که این سفیران عشق در بازی های بعدی خود با پرتغال و آنگولا بازی تماشاگر پسندی را به معرض نمایش بگذارد و جواز صعود به مرحله بعد را دریافت کنند .

فراموش نکنید که در جام جهانی قبلی فرانسه مدافع عنوان قهرمانی و آرژانتین بزرگ در همان مرحله مقدماتی حذف شدند .شما که فکر نمی کنید آنگولا و پرتغال فعلی از فرانسه وآرژانتین 4 سال قبل بزرگتر باشند؟