تبیان، دستیار زندگی
خورد نتایج هفته هفدهم لیگ برتر تجلیل از داود نصیری " تنه سپاهان به قرمز و آبی خورد " با ثبت یازده گل در 5 بازی پرونده بازیهای لیگ برتر در سال 82 بسته شد و ملوان قعرنشین لیگ برتر با به دست آوردن شیرین ترین پیروزی ممک...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تنه سپاهان به قرمز و آبی خورد

نتایج هفته هفدهم لیگ برتر تجلیل از داود نصیری

" تنه سپاهان به قرمز و آبی خورد "

با ثبت یازده گل در 5 بازی پرونده بازیهای لیگ برتر در سال 82 بسته شد و ملوان قعرنشین لیگ برتر با به دست آوردن شیرین ترین پیروزی ممکن از قعر جدول فرار کرد!

تیم خوب بهمن صالح نیا که پوست انداخته است دیروز در مصاف سروته جدول ، صدرنشین لیگ برتر را در انزلی 2 بر یک شکست داد تا پرواز دوباره قوی سپید ، سپاهان را روسیاه کند. اما حتی این پیروزی هم نتوانست ملوان را بالاتر از جنوبی ها قرار دهد ، زیرا استقلال اهواز دیروز یک امتیاز با ارزش در اهواز از سایپا گرفت تا خود را بالاتر از ملوان ببیند ، اما به هر حال حالا ابومسلم که دیروز استراحت داشت قعرنشین است و ملوان تیم سیزدهم جدول. استقلال اهوازهم که نگذاشت سایپا طلسم ناکامی هایش را بشکند ، پاداش خود را با پریدن به پله یازدهم گرفت. تیره روزی های برق شیراز هم دیروز ادامه پیدا کرد و این تیم مغلوب پاس شد!

برق که همین دو هفته پیش در خانه 3 بر صفر به استقلال اهواز باخته بود این بار با همین نتیجه برابر پاس تسلیم شد . پاس با این پیروزی که در غیاب خداداد به دست آمد هم بیشتر خودش را باور کرد و هم زخم هایش را التیام بخشید.

فولاد خوزستان هم دیروز با پیروزی مقابل نفت آبادان خود را به مکان سوم جدول رساند و فجر سپاسی مقابل پیکان شکست خورد و چهارم شد تا پیکان نایب قهرمان پایان سال باشد!

این هفته قرار بود ذوب آهن و پرسپولیس در فولاد شهر ، واستقلال و ابومسلم در تهران به مصاف هم بروند که این دو بازی عقب افتاد.

در این عقب افتادگی تنه سپاهان به تنه قرمز و آبی خورد و پیکان هم خود را به مقام دوم جدول رساند تا شادترین تیم ایران باشد.

" نتایج هفته هفدهم لیگ برتر تجلیل از داود نصیری "


تعداد تماشاگر

زمان

نام تیم (1)

نام تیم (2)

محل بازی

نتیجه

نام داوران

سه هزار نفر

26/12/81

ملوان انزلی

سپاهان اصفهان

تختی انزلی

1-2

یثربی -

بک پور-

نجفی

پنج هزارنفر

26/12/81

برق شیراز

پاس تهران

شیراز

3-1

افشاریان  -

کرباسفروش-

سخندان

هزار نفر

26/12/81

سایپا

استقلال اهواز

شریعتی کرج

0-0

قهرمانی-

تقی پور-

حیدری

12 هزار نفر

26/12/81

فولاد خوزستان

صنعت نفت

تختی اهواز

1-3

اصفهانیان-

شکور-

سلیمانی

___

26/12/81

پیکان تهران

فجر سپاسی شیراز

ورزشگاه ایران خودرو

0-1

رفیعی-

اخلاقی-

فروغی