تبیان، دستیار زندگی
آژانس ادبی حوا مجموعه 24 جلدی «داستان پیامبران» و سایر كتاب‌های كودك ونوجوان انتشارات امیر‌كبیر را در نمایشگاه بین‌المللی كتاب فرانكفورت 2011 معرفی می‌كند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مجموعه 24 جلدی «داستان پیامبران» عازم فرانكفورت شد

مجموعه 24 جلدی «داستان پیامبران» عازم فراكفورت شد

آژانس ادبی حوا مجموعه 24 جلدی «داستان پیامبران» و سایر كتاب‌های كودك ونوجوان انتشارات امیر‌كبیر را در نمایشگاه بین‌المللی كتاب فرانكفورت 2011 معرفی می‌كند.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران(ایكنا) به نقل از روابط عمومی آژانس ادبی حوا؛ انتشارات امیر‌كبیر معرفی و بازاریابی فروش كپی‌رایت 33عنوان از كتابهای خود در موضوع كودك و نوجوان را به آژانس ادبی حوا واگذار كرد.

«دیو سیاه دم به سر» طاهره ایبد ،«دایره‌های كبود» نقی سلیمانی و مجموعه شش جلدی «سفرهای كرگدن» فریبا كلهر عناوین برخی از این آثارهستند.

همچنین مجموعه 24 جلدی «داستان پیامبران» كار قلمی جمعی از نویسندگاه ایرانی، در كنار مجموعه هشت جلدی «قصه‌های خوب، برای بچه‌های خوب» شاد‌روان مهدی آذریزدی از دیگر آثار ارائه شده در نمایشگاه فرانكفورت 2011 در حوزه ادبیات كودك و نوجوان است كه توسط انتشارات امیركبیر و با همت آژانس ادبی حوا عرضه خواهند شد.

مجلدهای اول تا هشتم «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» به ترتیب به قصه‌‌های كتاب كلیله و دمنه، مرزبان‌نامه، قصه‌های برگزیده سندباد‌نامه و قابوسنامه، قصه‌های مثنوی مولوی، قصه‌های قرآنی، قصه‌های شیخ عطار، قصه‌های گلستان و ملستان و بالاخره قصه‌های چهارده معصوم(ع) تعلق دارد. آژانس ادبی حوا در پنجاه و نهمین نمایشگاه فرانكفورت تلاش كرده است، ضمن ارائه بروشورهایی در سه حوزه كتاب‌های كودك و نوجوان، رمان و رمانهای جنگ به معرفی بخشی از ادبیات كشورمان بپردازد.

آژانس ادبی حوا با همكاری جمعی از كارشناسان نشر بین‌الملل، نویسندگان، مترجمان و تصویرگران برجسته ایرانی در سال 89 با دریافت مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی كار خود را آغاز كرده است. این آژانس ادبی در تلاش است، ضمن تعامل گسترده با آژانس‌های ادبی و ناشران معتبرخارجی، حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی و همكاری با نهادهای دولتی و غیر‌دولتی، در بین‌المللی كردن نشر ایران قدم‌های موثری بردارد. حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی بولونیا، فرانكفورت، یوته‌بوری، كوآلالامپور، مسكو، پاریس و... بخشی از فعالیت‌های این آژانس به منظور ایجاد افق‌های تازه در حوزه نشر كتاب ایران به شمار می‌آیند.

پنجاه و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی كتاب فرانكفورت امسال از تاریخ 20تا 24 مهر ماه(16 تا 12 اكتبر 2011) در كشورآلمان برگزار می‌شود.

بخش کودک و نوجوان تبیان


منبع: ملیکا

مطالب مرتبط:

خواندن کتاب های خوب

بچه ها جون، خبر

نگاهی به ”سه گلدان”‌

خبر خبر

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.