تبیان، دستیار زندگی
شکست تلخ پرسپولیس در داربی هفتاد و یکم باعث شد تا رختکن سرخ ها پس از پایان بازی در سکوت مبهمی فرو برود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سکوت محض در رختکن پرسپولیس


شکست تلخ پرسپولیس در داربی هفتاد و یکم باعث شد تا رختکن سرخ ها پس از پایان بازی در سکوت مبهمی فرو برود.

داربی-پرسپولیس

علی کریمی که حتی پس از شکست در داربی نیز به سوی هواداران تیمش رفت و از آنها بابت حمایت شان تشکر کرد، بی حوصله تر از همیشه به سوی رختکن تیمش رفت. در شرایطی که بازیکنان پرسپولیس به سرعت از مقابل خبرنگاران و اصحاب رسانه می گذشتند، فقط جواد کاظمیان و مهرداد اولادی بودند که با خبرنگاران مصاحبه کردند.

جواد کاظمیان با ابراز ناراحتی از شکست تیمش گفت: روز پرسپولیس نبود و با شکست برابر استقلال شرمنده مردم شدیم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست 2 بر صفر پرسپولیس برابر استقلال به خبرنگاران گفت: با تمام توان به میدان آمده بودیم تا پیروز این بازی باشیم اما دریافت گل زودهنگام کار ما را سخت کرد. ما موقعیت های زیادی داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

وی در ادمه گفت: من احساس می کنم پرسپولیس طلسم شده است و گل های زود هنگام باعث می شود تا نتوانیم آرامش خود را حفظ کنیم.

کاظمیان در پایان گفت: به نظرم دفاع تیمی پرسپولیس مشکل دارد و ما باید این ضعف را برطرف کنیم.

حمید استیلی، سرمربی پرسپولیس که رنگ و رویش از تلخی شکست سرخ شده بود، به رغم تلاشی که می کرد، نمی توانست خودش را آرام نشان دهد. استیلی در گفت و گو با خبرنگاران اعلام کرد که فقط سه بازیکن پرسپولیس در حد داربی بودند و بقیه بازیکنان دور از شرایط آرمانی بودند.

داربی-پرسپولیس

در حالی که خبرهای ضد و نقیضی از رختکن سرخ ها به گوش می رسید، هیچ گونه درگیری و مشکلی در اردوی این تیم به وجود نیامد. کریمی که به شدت دلخور و عصبانی بود همراه با پزشک سرخ ها به سوی رختکن تیمش رفت. کاپیتان سرخ ها پس از ورود به رختکن نیز یک راست به سوی دوش ها رفت و فقط صدای او بود که در مورد مسائل فنی تیمش به گوش می رسید. کریمی که فقط در مورد مسائل فنی صحبت می کرد، معقتد بود که اگر پرسپولیس برابر آن حادثه گل نمی خورد و ضربه پنالتی به آن راحتی از دست نمی رفت، حال و روز سرخ ها به این صورت نمی شد.

سکوت عجیب رختکن پرسپولیس با توجه به عدم حضور حبیب کاشانی در استادیوم، هرگز شکسته نشد. پرسپولیس ها که حسابی خسته و ناراحت بودند، تا آخرین لحظه حضورشان در رختکن هیچ صحبتی با یکدیگر نکردند و بدون هیچ اتفاقی رختکن این تیم را ترک کردند.

سرخ ها خیلی زود خودشان را به اتوبوس تیم رساندند و از استادیوم آزادی به سوی هتل اسپیناس حرکت کردند.

بخش ورزشی تبیان