تبیان، دستیار زندگی
تبیان" عادل فردوسی پور گزارشگر معروف و مجری تلویزیونی برنامه جذاب 90 چند روز پیش به دعوت مدیر بخش ورزشی و مدیرعامل موسسه تبیان درحدود یک ساعت میهمان تبیان بود.این دعوت به بهانه وبه پاس تجلیل ازوی به علت اینکه درنظرسنجی ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

"بهترین گزارشگر در تبیان"

عادل فردوسی پور گزارشگر معروف و مجری تلویزیونی برنامه جذاب 90 چند روز پیش به دعوت مدیر بخش ورزشی و مدیرعامل موسسه تبیان درحدود یک ساعت میهمان تبیان بود.این دعوت به بهانه وبه پاس تجلیل ازوی به علت اینکه درنظرسنجی برترین ها عنوان برترین مفسر و گزارشگر را کسب کرده بود شکل گرفته بود.

عادل فردسی پور که دارای تحصیلات دانشگاهی و مدرک فوق لیسانس مهندسی صنایع می باشد و در دانشگاه شریف تدریس زبان انگلیسی می کند، علی رغم گرفتاری های فراوان و مشغله های بسیار، درحالی که می بایستی به انجام هماهنگی های برنامه 90 می پرداخت ، حدود ساعت یک بعد از ظهر به محل موسسه اطلاع رسانی تبیان آمد و در دفترمدیرعامل موسسه تبیان مورد استقبال آقای دکترعلیرضا طالب پور قرار گرفت. هرچند که این جلسه کوتاه ویک ساعته در یک محیط و جوی خصوصی و آرام برگزار شد، اما حاضرین در آن به نتایج جالب و قابل تاملی برای همکاری در آینده رسیدند و به جز صحبت از حاشیه و کنار فوتبال از مسایل دیگری صحبت نشد.

در ابتدای جلسه مدیرعامل موسسه اطلاع رسانی تبیان ضمن خوش آمد گویی به آقای فردوسی پور، به فعالیتها و نحوه عملکرد این پایگاه اینترنتی و موسسه تبیان اشاره کرد که تعجب و رضایت آقای فردوسی پور را در پی داشت. در ادامه جلسه فعالیت های بخش ورزشی و اهداف آن  و راهکارهای متقابلی که می تواند سبب همکاری این بخش با آقای عادل فردوسی پورشود، بررسی شد. در این میان تصمیم گرفته شد که در صورت توافقات جانبی سایت اینترنتی ازاین پس گزارش مکتوب و کامل برنامه 90 پس از پخش آن با یک روز تاخیر برای استفاده عموم و کاربران این سایت ارائه شود، تا کسانیکه به هر دلیلی موفق به دیدن این برنامه نمی شوند گزارش مکتوب آنرا بتوانند از طریق دسترسی به این سایت مورد مشاهده قرار دهند.

دراین جلسه هر چند حرفهای جالب و خصوصی با میهمان تبیان( عادل فردوسی پور) در خصوص گزارش های او  و آبی و قرمز بودنش زده شد ، اما به رسم امانت در نزد ما به جای ماند.

از نکات قابل اشاره می توان به گفتگوی جالب آقای فردوسی پور و مدیرعامل تبیان در خصوص برنامه ها و فوتبال انگلیس اشاره کرد که اطلاعات طرفین بر کیفیت و جذابیت آن افزوده بود.

آقای فردوسی پوردراین جلسه به چگونگی و شکل گیری ایده برنامه 90 اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد که با توجه به درایت وعلاقه مدیریت موسسه و رسالت دست اندرکاران این کار فرهنگی بتواند همکاری بیشتری با این سایت داشته باشد.هر چند که کمبود وعجله عادل خان مانع از بازدید وی از قسمتهای مختلف موسسه شد، اما وی قول یک مصاحبه را با ما داد که به زودی تقدیم حضورتان می گردد.