تبیان، دستیار زندگی
رونالدو ستاره درخشان خط حمله تیم فوتبال رئال مادرید و برزیل اعتراف كرد پیشنهاد 120 میلیون دلا ری باشگاه ردبولز نیویورك آمریكا را رد كرده است . روزنامه ال موندو به نقل از رونالدو نوشت كه او پیشنهاد قرارداد 10 ساله باشگاه آم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رونالدو پیشنهاد 120 میلیون دلا ری آمریكا را رد كرد


رونالدو ستاره درخشان خط حمله تیم فوتبال رئال مادرید و برزیل اعتراف كرد

پیشنهاد 120 میلیون دلا ری باشگاه ردبولز نیویورك آمریكا را رد كرده است .

روزنامه ال موندو به نقل از رونالدو نوشت كه او پیشنهاد قرارداد 10 ساله باشگاه آمریكایی را رد كرده هر چند فوتبال آمریكا راهدف آینده خود اعلام كرد.

براساس این گزارش رونالدو در یك مصاحبه مطبوعاتی دریافت پیشنهادباشگاه فوتبال آمریكایی را تایید كرد و گفت كه تا سال 2008 میلادی با رئال مادرید قرارداد دارد و درحال حاضر نیز همه تمركز فكری او فقط روی جام جهانی است .

رونالدو در مورد این كه عده ای از افزایش وزن وی انتقاد كرده اند گفت :افرادی كه به این مطلب اشاره می كنند آگاهی چندانی ندارند چون وی ازیكماه پیش مجروح بوده و بیش از یك ماه است كه فعالیت ورزشی نداشته است .

وی همچنین در مورد مسوولیت بیش ازحدی كه بردوش رونالدینیو هموطنش در تیم ملی برزیل وجوددارد گفت : در گفت وگویی كه با او داشته از رونالدینیو خواسته است مسوولیتی بیشتر از آنچه اكنون دارد را نپذیرد بلكه فقط وارد زمین بازی شود و همه چیز رافراموش كند.