تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال استقلال، در شب تاسوعای حسینی و درمقابل تیم الهلال عربستان با درج نام مقدس حسین(ع) بر روی پیراهنهای خود ، دومین دیدار خود از سری مسابقات قهرمانی جام باشگاههای آسیا را آغاز کرد. در حالی که پیش از این و با مبلغ ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نام مقدس حسین(ع) برروی سینه استقلال

نتایج نظر سنجی خبرگزاری ورزش ایران پیرامون علل ناکامی تیم فوتبال پیروزی

نام مقدس حسین(ع) برروی سینه استقلال

تثبیت یک حرکت ارزشی در فوتبال

تیم فوتبال استقلال، در شب تاسوعای حسینی و درمقابل تیم الهلال عربستان با درج نام مقدس حسین(ع) بر روی پیراهنهای خود ، دومین دیدار خود از سری مسابقات قهرمانی جام باشگاههای آسیا را آغاز کرد.

در حالی که پیش از این و با مبلغ قابل توجه و کلانی شرکت موتورسیکلت سازی تلاش به خاطر حضور استقلالیها در جام باشگاههای آسیا اسپانسر این تیم شده بود، حرکت مسوولین تیم استقلال در کنار موافقت حاج حسن منفرد رئیس شرکت تلاش در نوع خود قابل تقدیر و تحسین است. در پی تماس تلفنی علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال با حاج حسن منفرد رئیس شرکت موتورسیکلت سازی تلاش ، مسوولین این شرکت موافقت خود را با درج کلمه مقدس" یا حسین" بر روی پیراهن های استقلال اعلام داشته اند. لازم به توضیح است که مسوولینAFC نیز نهایت همکاری را در این زمینه نموده اند تا این حرکت ارزشی شکل بگیرد.

طبق قوانین فیفا دریک دوره مسابقه بین المللی تیمهای شرکت کننده فقط می توانند با درج یک نام و یک علامت مسابقات خود را آغاز و به پایان برسانند.

نتایج نظر سنجی خبرگزاری ورزش ایران پیرامون علل ناکامی تیم فوتبال پیروزی

از نظر رای دهندگان ضعف کادر فنی بزرگترین عامل بود

55 درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی خبرگزاری ورزش ایران پیرامون علل ناکامی تیم فوتبال پیروزی در رقابتهای باشگاهی آسیا معقتد بودند که وضعیت پدید آمده ، ناشی از ضعف کادر فنی و مربیگری این تیم است.

از میان 100 شرکت کننده در این نظر سنجی، همچنین 21 درصد رای دهندگان معتقد بودند که ضعف مدیریت عامل ناکامی سرخپوشان است.

همچنین 10درصد شرکت کنندگان دراین رای گیری شرایط خاص کشورمیزبان را ازدلایل ناکامی تیم فوتبال پیروزی دانسته اند.

8 درصد رای دهندگان نیز بی انگیزگی بازیکنان را عامل اصلی شرایط پدید آمده دانسته اند. در پایان 6 درصد رای دهندگان معتقد بودند که تقابل اندیشه ای مربیان تیم پیروزی ( پروین- اشمیت و ابراهیمی) علت ناکامی سرخپوشان پایتخت است.