تبیان، دستیار زندگی
! بهزاد کتیرایی، مدیر کل حراست سازمان تربیت بدنی گفت: ورزش در جامعه جهانی همواره با صلح، آشتی و محبت همراه بوده، یعنی همان نقشی که برای المپیک تعریف شده است، ولی متاسفانه اینک جهان به تدریج از اهداف اولیه ورزش دور شده و درعم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کتیرایی: برخورد با مطبوعات ورزشی را تکذیب می کنم

تعلقات برانکو به تیم ملی بالاتر از مادیات است!

بهزاد کتیرایی، مدیر کل حراست سازمان تربیت بدنی گفت: ورزش در جامعه جهانی همواره با صلح، آشتی و محبت همراه بوده، یعنی همان نقشی که برای المپیک تعریف شده است، ولی متاسفانه اینک جهان به تدریج از اهداف اولیه ورزش دور شده و درعمل رفتارهای سیاسی را در پیش گرفته است.

کتیرایی حضور خانواده ها در استادیوم های ورزشی را در گذشته توقع جامعه از سازمان تربیت بدنی دانست و افزود: اینک این مساله با مساعدت کانونها و نهادهای فرهنگی جامعه قابل حل است، زیرا جامعه به بلوغ فرهنگی لازم دسته یافته است. وی با اشاره به مسائل فیزیکی و کنترل های حفاظتی هنگام حضور خانواده ها دراستادیومهای ورزشی، خاطرنشان کرد: قدم اول در این زمینه اعتماد به مردم در رابطه با ایجاد امنیت و حفاظت است. در همین راستا کانون هواداران پرسپولیس ثبت شده و طی صحبتهایی با فتح الله زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال، کانون هواداران استقلال نیز تشکیل خواهد شد و هدف اصلی ما سپردن انتظامات داخلی ورزشگاهها به خود هواداران تیمها است. لذا به عنوان اولین حرکت ،250 هوادار پرسپولیس و 250 هوادار استقلال آموزشهای اولیه را از سوی نیروی انتظامی خواهند دید. نکته جالب این است که تعدادی ازاین داوطلبان خانم ها خواهند بود.

عضو شورای برون مرزی سازمان تربیت بدنی با اشاره به موضوع تشکیل کمیته رسانه ها و اهداف این کمیته تصریح کرد: اصولاً برخورد با مطبوعات و رسانه های مختلف جزو وظایف کمیته رسانه ها محسوب نمی شود و اصلاً چنین هدفی در نظر گرفته نشده است. تشکیل این کمیته به منزله کمک به رسانه های مختلف است و اینکه در مورد مسائل مختلف سازمان چه فردی می تواند اظهار نظر نماید. در مجموع ، تفکربرخورد با مطبوعات ورزشی را تکذیب می کنم و اعتقاد دارم فدراسیونها و ساختار ورزش کشور نیازمند رسانه ها و مطبوعات هستند.

کتیرایی در خصوص نظر مساعد مهندس مهرعلیزاده نسبت به "برانکو" گفت: مربیانی مانند برانکو از تجربیات بالایی برخوردار هستند و نباید بگذاریم این تجربیات از دست برود. در این راستا بحث اصلی جلب اعتماد برانکو نسبت به ثبات مدیریتی است ، زیرا از خصوصیات منحصر به فرد وی، تعلقات او به تیم ملی در سطحی بالاتر از مادیات است. نکته مهم این است که اگرغیر از " برانکو" هر فرد دیگری از تجربیات حضور در مسابقات مقدماتی جام جهانی و... در کنار تیم ملی ایران سود می برد، همین دیدگاه در مورد وی نیز وجود داشت ، چون بحث اصلی به کارگیری تجربیات گرانقدر در ادامه راه است.