تبیان، دستیار زندگی
بابک خانیان معتقد است: با توجه به اینکه دبیر شورایعالی سینما شمقدری است و خودِ وی مامور تشکیل سازمان سینمایی است، لذا گزینه اول برای ریاست سازمان سینمایی شمقدری است
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گزینه اصلی‌ ریاست سازمان سینمایی


بابک خانیان معتقد است: با توجه به اینکه دبیر شورایعالی سینما شمقدری است و خودِ وی مامور تشکیل سازمان سینمایی است، لذا گزینه اول برای ریاست سازمان سینمایی شمقدری است.


شمقدری گزینه اصلی‌ ریاست سازمان سینمایی

بابک خانیان معتقد است: با توجه به اینکه دبیر شورایعالی سینما شمقدری است و خودِ وی مامور تشکیل سازمان سینمایی است، لذا گزینه اول برای ریاست سازمان سینمایی شمقدری است.

در حالی که دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهوری دستور تاسیس سازمان سینمایی را صادر کرده تا به این ترتیب صنعت سینمای ایران تحولی نسبی را در خود مشاهده کند طی روزهای اخیر گمانه زنی های بسیاری درباره اینکه ریاست این سازمان را چه کسی برعهده خواهد گرفت در رسانه ها شکل گرفته. در این میان اگرچه هستند گروههایی که اعتقاد دارند جواد شمقدری اصلی ترین گزینه برای ریاست این سازمان است اما پاره ای دیدگاه ها نیز از این مساله سخن گفته اند که کسی به جز شمقدری بر کرسی ریاست سازمان سینمایی تکیه خواهد زد. در این میان بابک خانیان مشاور اجرایی معاونت سینمایی از این مساله سخن گفته که نظر رییس جمهور با جواد شمقدری بوده و دیدگاه‌های شمقدری مورد تایید احمدی نژاد است.

بابک خانیان مشاور اجرایی معاونت سینمایی از این مساله سخن گفته که نظر رییس جمهور با جواد شمقدری بوده و دیدگاه‌های شمقدری مورد تایید احمدی نژاد است.

خانیان با حساس خواندن پست ریاست سازمان سینمایی اظهار می دارد:«با توجه به اینکه دبیر شورایعالی سینما شمقدری است و خودِ وی مامور تشکیل سازمان سینمایی است، لذا گزینه اول برای ریاست سازمان سینمایی شمقدری بوده و نظر رییس جمهور هم همین است.»

بخش سینما و تلویزیون تبیان


منبع: شبکه ایران