تبیان، دستیار زندگی
رافائل ماركز كاپیتان تیم ملی پرتغال و بازیكن باشگاه بارسلونا اسپانیا پیش بینی كرد بازی با ایران چندان دشوار نخواهد بود. وی در عین حال گفت: درست است كه ما در سطح باشگاهی و ملی مقابل ایران تجربه چندانی نداریم ولی یك اصل كلی ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مکزیکی ها ایران را دست کم گرفتند!


رافائل ماركز كاپیتان تیم ملی پرتغال و بازیكن باشگاه بارسلونا اسپانیا پیش بینی كرد بازی با ایران چندان دشوار نخواهد بود.

وی در عین حال گفت: درست است كه ما در سطح باشگاهی و ملی مقابل ایران تجربه چندانی نداریم ولی یك اصل كلی در فوتبال می گوید اگر بازیكنان حریف را به درستی نمی شناسید نمی توانید برابر آنها خوب بازی كنید و بازی دشواری خواهید داشت.

این درحالیست كه ریكاردو لاوولپه سرمربی تیم ملی مكزیك سعی دارد در پشت درهای بسته تیم خود را تمرین دهد و جالب آنكه گونزالو پیندا هافبك تیم ملی مكزیك بازی با ایران را یك تمرین دست گرمی عنوان كرده است.

از سوی دیگر پاول پاردو دیگر هافبك مكزیكی ها معتقد است تیمی كه در كنترل توپ دقت بیشتری داشته باشد برنده این بازی خواهد بود و اگر بازیكنان ایران به بازی سرعت دهند تمركز بر روی حركات با توپ و بدون توپ باید افزایش یابد. خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشت: در اردوی مكزیك روحیه كلی این است كه آنها مشكل چندانی مقابل ایران نخواهند داشت.

لوئیس پرز هافبك تیم ملی مكزیك هم با اذعان به اینكه تیمش در بازیهای دوستانه نتایج خوبی كسب نكرده تاكید كرد باید در بازی با ایران روحیه تیمی باز گردد.

وی گفت : ما در بازیهای دوستانه نتایج مطلوبی نگرفتیم و اولین بازی در جام جهانی از اهمیت زیادی برخوردار است بنابراین بازی با ایران مهمترین بازی ما خواهد بود و باید با پیروزی مقتدرانه روحیه تیمی لازم برای تداوم قدرتمندانه مسابقات را به دست آوریم.

وی افزود : پیروزی در نورنبرگ به معنای صعود به مرحله بعد خواهد بود و ما قصد داریم برای دومین بار پس از سال 1986 به دور دوم مسابقات راه یابیم.