تبیان، دستیار زندگی
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان، در دومین جشنوار پورتال ملی مساجد استان کرمان، گفت: هدف از ایجاد طرح پورتال مساجد ، ارتباط جوانان با دنیای مجازی اینترنت جهت تبادل اطلاعات دینی و مذهبی است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پورتال مساجد پل ارتباطی تبادل اطلاعات دینی و مذهبی در بین جوانان است

حجت الاسلام مهدی عرب پور

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان، در دومین جشنوار پورتال ملی مساجد استان کرمان، گفت: هدف از ایجاد طرح پورتال مساجد ، ارتباط جوانان با دنیای مجازی اینترنت جهت تبادل اطلاعات دینی و مذهبی است.

به گزارش روابط عمومی، روز سه شنبه 15 شهریور ماه سال 90 ، دومین جشنواره پورتال ملی مساجد استان کرمان ، با حضور استاندار، مدیرکل تبلیغات اسلامی، مدیریت موسسه تبیان در کشور، معاون سیاسی و امنیتی استاندار، ائمه جماعات و هیئت امناء مساجد استان کرمان، در محل سالن اجتماعات شهیدآوینی این اداره کل برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام مهدی عرب پور، مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمان با بیان این مطلب که برگزاری نمازجماعت در مساجد مصداقی از عمران و آبادانی مساجد است گفت : برپایی سه نوبت نماز جماعت در

دومین جشنوار پورتال ملی مساجد استان کرمان

مساجد تنها نشانه آبادانی و رونق در مساجد نیست بلکه راه اندازی کتابخانه ، ایجاد پایگاههای ورزشی و فرهنگی و تجهیز مساجد به رسانه های روز و بحث اینترنت، را هم می‌توان جزء دیگری از پویایی و شادابی مساجد دانست.

وی در ادامه افزود: مرکز تبیان استان کرمان از سال 87 با همکاری مهندس قادری مدیریت تبیان در خراسان رضوی و تحت نظارت آن آغاز بکار کرد و در سال 89 اولین جشنواره پورتال ملی مساجد در استان کرمان برگزار شد. امسال هم در دومین جشنوار ملی پورتال مساجد در استان کرمان، به

دومین جشنوار پورتال ملی مساجد استان کرمان

ارزیابی نتیجه عملکرد سال 89 و قدردانی از زحمات دوستان و متولیان امر در این عرصه خواهیم پرداخت.

حجت الاسلام مهدی عرب پور اظهار داشت: در کل کشور تعداد 1570 مسجد مجهز به پورتال مساجد می باشند که استان کرمان از این آراء تعداد 160 مسجد را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان این نکته که بودجه جشنواره پورتال مساجد از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان تأمین شده است، بیان داشت: در سال 89 تعداد 90 مسجد در استان کرمان ، مجهز به پورتال و امکانات سخت افزاری بوده اند که این رقم در سال 90 به تعداد 160 مسجد رسیده است.

وی ادامه داد: برگزاری جشنوار پورتال ملی مساجد از سوی سازمان تبلیغات اسلامی دارای اهدافی بوده است که از جمله می توان به؛ ارتباط جوانان با فضای مجازی و اینترنت و تبادل اطلاعات در عرصه دینی، مذهبی و انتقال اطلاعات و تجربیات امام جماعت، روحانیون در عرصه دین و مذهبیون، به جوانان اشاره کرد.

تنظیم: هومن بهلولی