تبیان، دستیار زندگی
آیدین آغداشلو به عنوان رئیس هیات داوران جشنواره هنرهای تجسمی، که از 9 تا 16 تیر به همت شرکت دامون‌فر در فرهنگسرای نیاروان برگزار می‌شود، معرفی شد. سیف الله پویا راد مدیر جشنواره هنرهای تجسمی با اعلام این خبر گفت: "این نخست...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آغداشلو رئیس داوران جشنواره هنرهای تجسمی شد


آیدین آغداشلو به عنوان رئیس هیات داوران جشنواره هنرهای تجسمی، که از 9 تا 16 تیر به همت شرکت دامون‌فر در فرهنگسرای نیاروان برگزار می‌شود، معرفی شد.

سیف الله پویا راد مدیر جشنواره هنرهای تجسمی با اعلام این خبر گفت: "این نخستین حضور جدی یک بخش خصوصی در برپایی جشنواره حرفه ای در بخش هنرهای تجسمی است و ما سعی می کنیم از برجستگان و پیشگامان هنر کشور کمک بگیریم تا رویدادی در خور توجه شکل گیرد. دعوت از استاد آغداشلو در همین راستا است و سایر اعضای هیات داوری جشنواره با نظر وی به زودی انتخاب و معرفی می شوند."

مدیر شرکت دامون فر خاطرنشان کرد: تماس های تلفنی بسیار جوانان علاقمند از سراسر کشور و حتی از دورافتاده ترین روستاها و شهرها و مناطق محروم بیانگر استقبال شگرف از این جشنواره است که امیدواریم در سایه حضور بزرگان هنر تجسمی ایران بتوانیم پاسخی مناسب به این اشتیاق بدهیم."

جشنواره هنرهای تجسمی در زمینه های نقاشی، طراحی، پوستر و تصویرسازی برای جوانان زیر 25 سال طراحی شده و علاقمندان می توانند تا پایان خرداد آثار خود را به دبیرخانه جشنواره در فرهنگسرای نیاوران ارسال کنند.

نفر نخست این جشنواره فرصت یک هفته سفر و اقامت در آلمان، بازدید از کارخانه فابر کاستل و شرکت در سمینار آکادمی هنر این شرکت را به عنوان جایزه دریافت می کند و به نفرات برتر نیز جوایز ارزنده ای اهدا می شود.


لینک:

هنرهای تجسمی

هنر به‌هیچ دردی نمی‌خورد.

دو سالانه نقاشی جهان اسلام ( قسمت اول )

نقد آثار نقاشی جلیل رسولی با حضور آیدین آغداشلو

گفتگو با آیدین آغداشلو درباره هنر پس از انقلاب اسلامی

گرافیك معاصر به لحاظ فرهنگی برد بیشتری دارد