تبیان، دستیار زندگی
شهید سهراب قاسمیان: از خون شهیدان پاسداری نمایید شهید سهراب قاسمیان كه در دفاع مقدس به شهادت رسیده است در وصیتنامه خود آورده است:حضرت باریتعالی وضعیت ما را تغییر نمی‌دهد، مگر آنكه اراده كنیم با عزمی راسخ و استوار راه علی و ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

كلام شهید

شهید سهراب قاسمیان: از خون شهیدان پاسداری نمایید


شهید سهراب قاسمیان كه در دفاع مقدس به شهادت رسیده است در وصیتنامه خود آورده است:حضرت باریتعالی وضعیت ما را تغییر نمی‌دهد، مگر آنكه اراده كنیم با عزمی راسخ و استوار راه علی و صراط مستقیم را انتخاب كنیم.

در وصیتنامه این شهید می‌خوانیم: سلام به روان پاك امام امت، رهبر مستضعفین جهان و ملت شهید پرور ایران.

خدایا مستضعفین جهان را بر مستكبرین پیروز فرما و مستضعفین خود سرنوشتشان را بدست گیرند. حضرت باریتعالی وضعیت ما را تغییر نمی‌دهد مگر ارداه كنیم با عزمی راسخ و استوار راه علی و صراط المستقیم راانتخاب نماییم.

خدایا ما را در برقراری و پا برجا شدن راه علی كمك كن. افسوس كه من بیشتر از یك جان در كالبدم وجود ندارد كه بتوانم با ایثار و از خود گذشتگی اسلام عزیز را یاری نمایم. پروردگارا من به خود می‌بالم كه سرباز اسلام هستم. سرباز امام زمان (عج) و در ارتش حكومت اسلامی خدمتگزارم. بارالها شهادت من را در راه خودت قرار بده. بارالها مرا برای كمك به اهتزاز درآوردن پرچم مهدی (عج)، پرچم مستضعفین جهان یاری فرما.

خدایا مرا جزو شهدای صدر اسلام ثبت بنما. جزو شهدای زمان حضرت { امام} خمینی قرار بده.

افسوس كه یك جان بیشتر نداشتم كه در راه نایب امام زمان (عج) كه راه اسلام و راه بر پا شدن حق و عدالت است، هدیه نمایم.

خدایا تشكر می‌كنم كه این نعمت را به من دادی كه بتوانم محبت‌های دنیوی را فراموش كنم و فقط راه تو را در نظر داشته‌ام.

خدایا من هرچه از تو خواستم در زندگی به من عطا فرمودی، حتی شهادت در راه خودت را به من دریغ ننمودی. من چطور از عهده شكر تو برآیم؟. پدر و مادر و خواهران و برادران عزیزم، می‌دانم كه محبت من در دل‌های شماها بسیار است وغم از دست دادن من برای همه شماها بسیار مشكل و دشوار است، اگرچه من بگویم مرا فراموش كنید، ولی می‌دانم كه این امر برای شما امكان‌پذیر نمی‌باشد، ولی عمر دنیا كوتاه است. بالاخره آدمی یك روز آمده و یك روز هم از دنیا می‌رود. چه بهتر است شهادت در راه الله و در راه به ثمر رسیدن حكومت اسلامی {باشد}.

پدر و مادر و خواهر و برادران عزیز تو را به حضرت باری تعالی سوگند می‌دهم كه مرا فراموش نكنید مبادا خدای نكرده گریه كنید. برای همه شماها و سایر بازماندگان تمام شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی از خدای بزرگ خواهان اجر جمیل و صبر هستم.

به شما و 36 میلیون جمعیت ایران توصیه می‌كنم كه در جهت خط تداوم انقلاب از خون تمام شهیدان گلگون كفن پاسداری نمایید و در محل زادگاهم دفنم نمایید و آنچه در عروسی من قصد داشتید انجام دهید در مراسم عزاداری من انجام دهید.

به امید پیروزی جبهه‌های حق علیه باطل و طول عمر برای امام خمینی.

لینک:

هنر مردان خدا