تبیان، دستیار زندگی
سازمان تربیت بدنی ضمن تشکر و قدردانی از بازی خوب و زیبای بازیکنان تیم ملی فوتبال درمقابل بوسنی، ابراز امیدواری کرد که تیم ملی با بازیهای دیدنی و جوانمردانه خود در رقابتهای جام جهانی آلمان، دوباره شور و نشاط ایران اسلامی را ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تقدیر سازمان تربیت بدنی از بازیکنان تیم ملی فوتبال و همراهی مردم و رسانه ها


سازمان تربیت بدنی ضمن تشکر و قدردانی از بازی خوب و زیبای بازیکنان تیم ملی فوتبال درمقابل بوسنی، ابراز امیدواری کرد که تیم ملی با بازیهای دیدنی و جوانمردانه خود در رقابتهای جام جهانی آلمان، دوباره شور و نشاط ایران اسلامی را فراهم آورد.

به نقل ازسایت خبری سازمان تربیت بدنی، در بیانیه این سازمان آمده است:" بازیکنان تیم ملی فوتبال با غیرت ایرانی و تأسی از اخلاق و ارزشهای اسلامی، همواره ارایه گر بازیهای زیبا وجوانمردانه بوده اند ونشان داده اند که با تعصب ذاتی خویش و تأسی به هویت ملی و اسلامی ایران، قادرند درلحظات سخت ودشوار دست به کارهای بزرگ بزنند.

ملی پوشان با وجود خستگی ناشی از دیدار با کرواسی ونبود چند تن ازبازیکنان اصلی تیم، عقب افتادگی ?-? اولیه را درپایان به بردی شیرین و پرگل تبدیل کردند تا مردم پرشور کشور، درجشن پرواز تیم ملی به جام جهانی دعای خیرشان را بدرقه راه افتخار آمیز تیم ملی فوتبال کنند.

سازمان تربیت بدنی همچنین با قدردانی ازمردم عزیز کشور درهمراهی تیم ملی فوتبال و تشویقهای پرمهرشان از اعضای تیم ملی، اضافه کرده است: " بدیهی است رسانه های کشور اعم از صداوسیما و مطبوعات طی یکسال اخیر تیم ملی فوتبال را از هرحیث یاری وهمراهی کرده اند که قطعاً این همراهی ها تا پایان بازیهای تیم ملی درجام جهانی نیز تداوم خواهد یافت.

سازمان تربیت بدنی ازعوامل برگزاری مسابقه با بوسنی و جشن پرواز اعم از دست اندرکاران فدراسیون فوتبال، حراست سازمان و نیروهای انتظامی قدردانی کرده و تصریح کرده است: حمایت از تیم ملی فوتبال وظیفه ای ملی است که تاکنون از سوی همه بخش های کشور اعم از دولت، مجلس و مردم متجلی شده است. یقینا این حمایتها در راه موفقیت و سربلندی تیم ملی فوتبال در رقابتهای جام جهانی 2006 آلمان ادامه خواهد یافت و به یاری خدا و دعای خیرمردم، اعضای تیم ملی با ارایه بازیهای خوب وجوانمردانه، پاسخ مناسبی را به این همراهی ها خواهند داد.