تبیان، دستیار زندگی
درمیان اعتراض طرفداران پگاه گیلان؛ تیم فوتبال پیكان تهران با تساوی برابر پگاه‌گیلان به عنوان اولین تیم، به لیگ برتر فوتبال ایران صعود كرد. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم فوتبال پیكان تهران كه به مرحله‌یپلی ا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

صعود تیم فوتبال پیکان تهران به لیگ برتر

درمیان اعتراض طرفداران پگاه گیلان؛


تیم فوتبال پیكان تهران با تساوی برابر پگاه‌گیلان به عنوان اولین تیم، به لیگ برتر فوتبال ایران صعود كرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم فوتبال پیكان تهران كه به مرحله‌یپلی اف لیگ دسته‌ی اول صعودكرده بود، پس از انجام دو بازی رفت و برگشت در مقابل پگاه گیلان و درمجموع با نتیجه‌ی سه بر یك به عنوان اولین تیم به لیگ برتر راه یافت.

سفیدپوشان پیكان تهران در بازی رفت در ورزشگاه ایران خودرو با نتیجه دو بر یك مهمان خود پگاه گیلان را شكست دادند و در بازی برگشت نیزكه عصر امروز در ورزشگاه شهید عضدی رشت انجام شد، این تیم توانست با نتیجه‌ی یك بر یك، تیم مدعی پگاه گیلان را متوقف كند تا پس از یك سال دوری از فوتبال حرفه‌ای كشور مجددا به لیگ برتر راه یابد.

هواداران تیم پگاه گیلان در جریان دیدار امروز بارها به قضاوت محسن تركی اعتراض كردند، به‌گونه‌ایی كه پس از پایان بازی نیز حاضر به ترك ورزشگاه نبودند و نسبت به حذف پگاه شعارهایی را سر دادند.

در دیگر دیدارهای پلی اف لیگ دسته یك، پس از پیروزی هما در برابر تراكتورسازی تبریز، این تیم باید در دو بازی رفت و برگشت به مصاف مس كرمان برود تا دیگر تیم صعود كننده به لیگ برتر مشخص شود.