تبیان، دستیار زندگی
یک بازی فکری و جذاب برای شما دانش آموزان دوره دبستان در نظر گرفته شده است، در این بازی می توانید چهار عمل اصلی جمع، تفریق، ضرب و تقسیم را بارها و بارها برای اعداد مختلف تکرار کنید ....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چهار عمل اصلی

چهار عمل اصلی در ریاضی

دانش آموزان خوب کلاس دومی، سومی و حتی چهارمی، معلمان عزیز ریاضی

یک بازی فکری و جذاب برای شما دانش آموزان دوره دبستان در نظر گرفته شده است، در این بازی می توانید چهار عمل اصلی جمع، تفریق، ضرب و تقسیم را بارها و بارها برای اعداد مختلف تکرار کنید و در حین تکرار از انجام این بازی لذت ببرید و سرعت خود را در انجام این چهار عمل اصلی افزایش دهید.

البته بزرگتر ها هم می توانند با انجام این بازی از آن لذت ببرند.

سطح بازی

این بازی در دو سطح level 1  و level 2  قابل اجراست که در بازی سطح 1، می توانید به 50 سؤال و در بازی سطح 2 می توانید پاسخ گوی 100 سؤال باشید.

 

نوع بازی

با انتخاب mixed multiplication and division سؤالاتی از شما پرسیده می شود که شامل دو عملیات ضرب و تقسیم برای اعداد مختلف می باشد.

با انتخاب mixed addition and subtraction سؤالاتی از شما پرسیده می شود که شامل دو عملیات جمع و تفریق برای اعداد مختلف می باشد.

با انتخاب All operation سؤالاتی از شما پرسیده می شود که شامل چهار عملیات جمع و تفریق، تقسیم و ضرب برای اعداد مختلف می باشد.

دستورالعمل بازی

پس از انتخاب نوع و سطح بازی روی گزینه  Start بزنید و سعی کنید در مدت زمان تعیین شده، به تمام سؤالات به درستی پاسخ دهید.

دقت کنید در پایان هر مرحله، امتیاز شما محاسبه می شود و شما می توانید با کلیک روی گزینه Print کارنامه آزمون خود را دریافت نمایید.

روی گزینه Main موجود در سمت چپ قسمت پایین کلیک نموده و به صفحه اصلی بازگردید.

برای دریافت بازی، کلیک نمایید و فایل زیپ شده را روی سیستم ذخیره نموده و برنامه فلش را اجرا نمایید.


مرکز یادگیری سایت تبیان - فرآوری و تنظیم : نوربخش