تبیان، دستیار زندگی
تیم ملی ایران در روزنامه‌ی انگلیسی برانكو: چهار بازیكن بوندس‌لیگا استخوان‌بندی تیم ما را شكل می‌دهند ده روز دیگر, مرحله‌ی پایانی رقابت‌های جام‌جهانی در آلمان شروع می‌شود و ایران بیست‌ویك خرداد برابر مكزیك در نورنبرگ به مید...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
تیم ملی ایران در روزنامه‌ی انگلیسی

تیم ملی ایران در روزنامه‌ی انگلیسی

برانكو: چهار بازیكن بوندس‌لیگا استخوان‌بندی تیم ما را شكل می‌دهند


ده روز دیگر, مرحله‌ی پایانی رقابت‌های جام‌جهانی در آلمان شروع می‌شود و ایران بیست‌ویك خرداد برابر مكزیك در نورنبرگ به میدان می‌رود.

روزنامه‌ی انگلیسی Herlad در گزارش ویژه‌ای به بررسی سی‌ودو تیم راه یافته به این رقابت‌ها پرداخته است.

در بخش ایران آمده است: « برانكو ایوانكوویچ سرمربی ایران چهار بازیكن تیم ملی را كه در آلمان بازی می‌كنند, ستایش كرده است. علی كریمی از بایرن مونیخ، مهدی مهدوی‌كیا از هامبورگ، فریدون زندی از كایزرسلاترن و وحید هاشمیان مهاجم هانوفر, این كشور را در سومین تجربه‌ی جام جهانی‌اش رهبری خواهند كرد. هدف ایرانی‌ها, صعود به مرحله‌ی دوم رقابت‌ها برای نخستین بار است.

سرمربی كروات ایران درباره‌ی چهار بازیكن بوندس‌لیگایی گفت:« آنها بازیكنان كلیدی من هستند و استخوان‌بندی تیم را شكل می‌دهند. مهدوی‌كیا فصل عالی داشت، علی كریمی روح تیم ما است، زندی و هاشمیان, این توانایی را دارند تا سرنوشت بازی را رقم بزنند. ساختار كلی با بازیكنان باتجربه، جوان و كلیدی, تیم ما را به گروه قدرتمندی تبدیل می‌كند.»