تبیان، دستیار زندگی
فرمانده‌ ناجا: فرصت‌طلبان از پیش شناسایی شده‌اند شادی را برای مردم مجاز می‌دانیم فرمانده‌ی نیروی انتظامی از برخورد جدی پلیس با فرصت طلبانی كه در شادی‌های عمومی مرتبط با برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال اقدام به ایجاد مزاحمت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اقدامات گسترده‌ی پلیس جهت برخورد با فرصت‌طلبان در بازی‌های جام‌جهانی فوتبال

فرمانده‌ ناجا: فرصت‌طلبان از پیش شناسایی شده‌اند
شادی را برای مردم مجاز می‌دانیم


فرمانده‌ی نیروی انتظامی از برخورد جدی پلیس با فرصت طلبانی كه در شادی‌های عمومی مرتبط با برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال اقدام به ایجاد مزاحمت، تخریب و اوباشگری می‌كنند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار اسماعیل احمدی مقدم در حاشیه‌ی ششمین همایش مدیران تربیت‌بدنی استان‌ها و یگان‌های مستقل نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران با بیان این كه حركت به سمت ایجاد پلیس حرفه‌یی از جمله برنامه‌های نیروی انتظامی است گفت: پلیس حرفه‌یی باید در دانش، تجهیزات و تعامل اجتماعی با مردم از توانایی‌های لازم برخوردار باشد.

وی با اشاره به تقویت تجهیزات پلیس، اضافه كرد: در این میان سرمایه‌گذاری‌های مناسبی جهت تقویت تجهیزات در سطح تكنولوژی‌های نوین از طریق امضای قراردادهای بلند مدت با وزارت دفاع صورت گرفته است.

فرمانده ناجا با تاكید بر تقویت نیروهای انسانی خاطرنشان كرد: صیانت از كاركنان در برابر خطرات شغلی از جمله خطرات اخلاقی و معنوی، از جمله برنامه‌های بسیار مهم نیروی انتظامی است كه در صورت پیگیری نتایج بسیار مطلوبی به همراه خواهد داشت.

وی در خصوص سوء استفاده‌ی برخی از فرصت طلبان با توجه به نزدیكی آغاز مسابقات جام‌جهانی فوتبال در آلمان گفت: نیروی انتظامی شادی را برای مردم مجاز می‌داند؛ این در حالی است كه ابزار شادی با تخریب و اوباشگری متفاوت است، از این رو پلیس اقدامات وسیع و گسترده‌ای در جهت برخورد با فرصت طلبانی كه اقدام به تخریب و ایجاد مزاحمت می‌كنند، در نظر دارد.

وی تاكید كرد: پیش‌بینی‌های صورت گرفته؛ این در حالی است كه این افراد از پیش شناسایی شده‌اند.